Jeg tænder på en gift mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.457 visninger
43 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2011

Anonym trådstarter

Har I prøvet det?

Jeg synes han er fantastisk, skriver meget med ham på facebook. Han tænder på mig også, men han er gift.

Jeg ved det nok aldrig bliver til mere end frække beskeder og sådan er det nok bedst.

Men kender I det, at tænde på en mand som I godt ved I ikke må og som I ved der intet kommer ud af=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Har I prøvet det?

Jeg synes han er fantastisk, skriver meget med ham på facebook. Han tænder på mig også, men han er gift.

Jeg ved det nok aldrig bliver til mere end frække beskeder og sådan er det nok bedst.

Men kender I det, at tænde på en mand som I godt ved I ikke må og som I ved der intet kommer ud af=

Overhovedet ikke.

Jeg kunne ikke drømme om at skrive med en mand som jeg vidste var gift.

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Har I prøvet det?

Nej, det kender jeg ikke og kunne ikke finde på det. Synes du skal afbryde kontakten. Hvordan ville du have det, hvis din mand skrev frækt med en anden kvinde? Her er det et tidspunkt hvor man IKKE skal tænke på sig selv, men på den stakkels kvinde. Det er jo ikke noget seriøst, når det bare er fræk chat, og er dte virkelig værd at knuse hans kone for det?

Anmeld

7. april 2011

skønneunger

har ikke selv prøvet det nej, men det må ikke være sjovt for følelser kan man jo ikke bare lige styre som man vil men syntes dog at man skal tænke lidt længere i sådan en situation, hvad med hans kone? vil han skilles? har han børn?

ja der er mange ting man nok lige skal overveje og se om det er det værd.

Håber du finder ud det rigtige for dig og ikke mindst ham

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Nej, det kender jeg ikke og kunne ikke finde på det. Synes du skal afbryde kontakten. Hvordan ville du have det, hvis din mand skrev frækt med en anden kvinde? Her er det et tidspunkt hvor man IKKE skal tænke på sig selv, men på den stakkels kvinde. Det er jo ikke noget seriøst, når det bare er fræk chat, og er dte virkelig værd at knuse hans kone for det?

Der går jo intet fra hende overhoved og han elsker hende overalt på jorden.

Anmeld

7. april 2011

sarahb

Jeg ville aldrig gøre det. Tænk hvis du var konen og fandt ud af det, synes det er svinsk når man ved han er gift. så burde man have respekten til at holde nalderne for sig selv.
synes du ikke det er nedværdigene at han skriver frækt til dig men dypper snablen anden steds og du er nummer 2..

Synes det er dybt respektløst overfor hans kone!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg ville aldrig gøre det. Tænk hvis du var konen og fandt ud af det, synes det er svinsk når man ved han er gift. så burde man have respekten til at holde nalderne for sig selv.
synes du ikke det er nedværdigene at han skriver frækt til dig men dypper snablen anden steds og du er nummer 2..

Synes det er dybt respektløst overfor hans kone!

Jeg har aldrig rørt ham og kommer ikek til det, altså så skulel han blive single.

Men han tænder bare vildt på mig og jeg på ham. Det handler ikke om kærlighed bare om tiltrækning. Og så har vi et virkelig godt venskab, snart 4 år har vi kendt hinanden. Vi har aldrig mødt hinanden.

Anmeld

7. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Jeg har aldrig rørt ham og kommer ikek til det, altså så skulel han blive single.

Men han tænder bare vildt på mig og jeg på ham. Det handler ikke om kærlighed bare om tiltrækning. Og så har vi et virkelig godt venskab, snart 4 år har vi kendt hinanden. Vi har aldrig mødt hinanden.

Jeg ved godt du ikke fysisk rører ham, men jeg synes stadig det er et kæmpe NO GO. Og dybt respektløst. Hvis det var min mand var han kasseret med det samme og kvinden havde nok fået en over snuden. Jeg synes virkelig det er lavt!!!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg ved godt du ikke fysisk rører ham, men jeg synes stadig det er et kæmpe NO GO. Og dybt respektløst. Hvis det var min mand var han kasseret med det samme og kvinden havde nok fået en over snuden. Jeg synes virkelig det er lavt!!!

Men skal vi ødelægge vores venskab fordi vi tænder på hinanden. Det er jo ikke et valg vi har taget. Hvis vi mødtes og valgte at udleve vores begær så gjorde vi jo noget aktivt, Men det er jo ikke et valg at man tænder på en anden person, er det?

Og det kommer ikke til at ske, hverken at vi bryder kontakten eller at vi mødes irl.

Anmeld

7. april 2011

Rosa

Husk nu at holde jer til emnet, piger, og hold en pæn tone! 

TS spørger ikke om hvad I synes om det hun personligt gør og hvordan I forholder jer moralsk til det, så med mindre I kan holde jer til emnet så spring denne debat over og lad den gode stemning herske 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.