Jeg tænder på en gift mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Magsen

Anonym skriver:

Til TS:

du skriver ingen skal ødelægges og at i intet gør.

Men tror du ik hans kone blir enormt såret over dette hvis hun finder ud af det? jeg mener vis det ikke var forkert ville i vel ik skjule det??

Derudover det kan godt være i ik mødes og er sammen FYSISK, men bare det at i skriver dirty talk over beskeder, det vælger i jo begge at gøre noget og det er ligeså slemt som at vis i mødtes og var sammen fysisk.

........... - 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ok så kan du vel vende den om: Hvis du var gift ville du så være helt ok med at din mand skriver saftige beskeder til en anden kvinde??

Og så kan jeg vende den og spørge om det ikke er naivt at tro at det kan undgåes, Om det er naturligt kun at tænde på og leve sammen med en eneste.

Vi gør som skrevet intet, men vi har da lyst og deri er vel forskellen. Og jeg tror ikke på at jeg kan leve sammen med en mand uden han vil have lyst, fysisk til andre kvinder.

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Der går jo intet fra hende overhoved og han elsker hende overalt på jorden.

Hvis hun en dag finder ud af det. Det kan du da ikke vide! Og han kan umuligt elske hende over alt på jorden, hvis han har behov for fræk chat med en anden kvinde.

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Og så kan jeg vende den og spørge om det ikke er naivt at tro at det kan undgåes, Om det er naturligt kun at tænde på og leve sammen med en eneste.

Vi gør som skrevet intet, men vi har da lyst og deri er vel forskellen. Og jeg tror ikke på at jeg kan leve sammen med en mand uden han vil have lyst, fysisk til andre kvinder.

ÉN ting er at tænde på en anden, herreste gud, det er naturen. En anden er AKTIVT at gøre noget ved den lyst, og dét er at overskride en klar grænse!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Til TS:

du skriver ingen skal ødelægges og at i intet gør.

Men tror du ik hans kone blir enormt såret over dette hvis hun finder ud af det? jeg mener vis det ikke var forkert ville i vel ik skjule det??

Derudover det kan godt være i ik mødes og er sammen FYSISK, men bare det at i skriver dirty talk over beskeder, det vælger i jo begge at gøre noget og det er ligeså slemt som at vis i mødtes og var sammen fysisk.

Vi sætter vel bare ord på det som mange mennesker går med indeni. Jeg aner ikke hvad hun vil tænke, hvilket jeg heller ikke vil spekulere på, for det sker aldrig.

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Jeg kan godt sætte mig ind i det. Har selv haft en laaang flirt med en god ven, på trods af at han var så godt som gift. (Han var ikke gift, men havde været sammen med den samme kvinde i 10 år og de har 2 børn sammen). 

Flirten udviklede sig, altså krammene blev lidt længere, blikkene lidt mere intense og undskyldningerne for at ses blev oftere. Vi besluttede os for at slutte "det" så vi undgik at nogen blev sårede. Ingen af os havde intentioner om at forlade hvad vi havde derhjemme, så der var ingen grund til at fortsætte noget og risikere at der kom følelser i klemme, eller at vores partnere skulle finde ud af noget og blive sårede. 

Jeg fortryder ikke hvad der er sket, men jeg kunne ikke drømme om at gøre det igen. Man er desværre bare ikke altid herre over hvilke følelser (eller i dit tilfælde, lyster) der dukker op. Man må bare være voksen nok til at tage en beslutning der gør at man kan se sig selv i øjnene bagefter. Nok mest af alt af hensyn til de mennesker der har tillid til en. 

Men jeg dømmer ikke. Bare pas på dig selv 

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det at i skriver sammen er et skridt i har taget - ergo gør i noget.

Derudover kan vi alle tænde på en person udover ens mand/kone men det vigtige her er at man ikke tager skridtet og gør noget ved det.

Anmeld

7. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Jeg kan love dig for at det kan undgåes

Hvis bare min mand sætter hånden/skriver med en anden kvinde - så er han ude af mit liv - og det ved han udemærkede godt.

Jeg kunne aldrig drømme om at skrive med en anden mand så længe jeg er sammen med en anden - aldrig!!!

SÅ JO - det kan undgåes.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hvis hun en dag finder ud af det. Det kan du da ikke vide! Og han kan umuligt elske hende over alt på jorden, hvis han har behov for fræk chat med en anden kvinde.

Hvorfor ikke? Fordi det er sådan du tænker og det er dit udgangspunkt, det kan du vel næppe hive ned over hovedet på alle andre?

Hvis han ikke elskede hende, så havde vi knaldet de første hundrede gange.

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Vi sætter vel bare ord på det som mange mennesker går med indeni. Jeg aner ikke hvad hun vil tænke, hvilket jeg heller ikke vil spekulere på, for det sker aldrig.

Det er da ret egoistisk at du ik vil tænke på hvad hun vil gøre hvis hun finder ud af det. Men igen det er da også meget egoistisk at skrive med en mand der er gift. 1 ting er hvis du ik vidste han var gift. Men det at du ved det forstår ik hvordan du ik kan have dårlig smag i munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.