Jeg tænder på en gift mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Men skal vi ødelægge vores venskab fordi vi tænder på hinanden. Det er jo ikke et valg vi har taget. Hvis vi mødtes og valgte at udleve vores begær så gjorde vi jo noget aktivt, Men det er jo ikke et valg at man tænder på en anden person, er det?

Og det kommer ikke til at ske, hverken at vi bryder kontakten eller at vi mødes irl.

jeg synes bare det er så fucked at hans tanker er et andet sted med saftige beskeder. Og hvis det var mig der nærede følelser for en anden så cuttede jeg kontakten for at beskytte mig selv og mit ægteskab. Jeg ville slet ikke tillade mig at have de tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

har ikke selv prøvet det nej, men det må ikke være sjovt for følelser kan man jo ikke bare lige styre som man vil men syntes dog at man skal tænke lidt længere i sådan en situation, hvad med hans kone? vil han skilles? har han børn?

ja der er mange ting man nok lige skal overveje og se om det er det værd.

Håber du finder ud det rigtige for dig og ikke mindst ham

Vi er enige om aldrig at udleve det. Vi har ikke mødtes og kommer ikke til det. Han elsker sin kone overalt på jorden, jeg tænder bare noget i ham, jeg er måske anderledes, det tror jeg.

Så ingen skal ødelægges eller såres og det er jo ikke det grundlag vores venskab er bygget på, men det er kommet med tiden vi har lært hinanden at kende.

Tak for dit svar og tak fordi du ikke dømmer mig eller ham.

Anmeld

7. april 2011

Rosa

Rosa skriver:

Husk nu at holde jer til emnet, piger, og hold en pæn tone! 

TS spørger ikke om hvad I synes om det hun personligt gør og hvordan I forholder jer moralsk til det, så med mindre I kan holde jer til emnet så spring denne debat over og lad den gode stemning herske 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

IGEN: HOLD TONEN!!!!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg synes bare det er så fucked at hans tanker er et andet sted med saftige beskeder. Og hvis det var mig der nærede følelser for en anden så cuttede jeg kontakten for at beskytte mig selv og mit ægteskab. Jeg ville slet ikke tillade mig at have de tanker.

Det er altså langt fra på et plan som du virker til at tro. Det er bare begær, fysisk og mental tiltrækning.

Anmeld

7. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Det er altså langt fra på et plan som du virker til at tro. Det er bare begær, fysisk og mental tiltrækning.

Jeg ved godt det kun er i tanker og skrift, men jeg ville aldrig kunne få mig selv til det. Det er mentalt utroskab for mit vedkommende, og jeg ville Gå i spåner over at være konen og finde ud af det.

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Vi er enige om aldrig at udleve det. Vi har ikke mødtes og kommer ikke til det. Han elsker sin kone overalt på jorden, jeg tænder bare noget i ham, jeg er måske anderledes, det tror jeg.

Så ingen skal ødelægges eller såres og det er jo ikke det grundlag vores venskab er bygget på, men det er kommet med tiden vi har lært hinanden at kende.

Tak for dit svar og tak fordi du ikke dømmer mig eller ham.

Til TS:

du skriver ingen skal ødelægges og at i intet gør.

Men tror du ik hans kone blir enormt såret over dette hvis hun finder ud af det? jeg mener vis det ikke var forkert ville i vel ik skjule det??

Derudover det kan godt være i ik mødes og er sammen FYSISK, men bare det at i skriver dirty talk over beskeder, det vælger i jo begge at gøre noget og det er ligeså slemt som at vis i mødtes og var sammen fysisk.

Anmeld

7. april 2011

Magsen

Anonym skriver:

Jeg har aldrig rørt ham og kommer ikek til det, altså så skulel han blive single.

Men han tænder bare vildt på mig og jeg på ham. Det handler ikke om kærlighed bare om tiltrækning. Og så har vi et virkelig godt venskab, snart 4 år har vi kendt hinanden. Vi har aldrig mødt hinanden.

Nej det kender jeg ikke noget til. 

Du har ellers lige skrevet at i skriver frække beskeder, der synes jeg allerede at han har brudt sin KONES tillid. 

Anmeld

7. april 2011

Holbæktrunten

Kan høre Holbæktrunten her, endnu engang går mod strømmen...

JEG kender godt det at tænde på en gift mand. OG har engang gjordt en lille smule ved det...

Jeg har det sådan (selvom jeg selv er gift i dag) at det er den gifte parts ansvar at holde pikken (eller patterne) i buksen, ikke den single. 

Hvis min mand gik ud og lavede noget snavs, var det HAM jeg var blevet sur og skuffet over - ikke den anden kvinde, hun har intet ansvar overfor mig. 

Men nu var spørgsmålet jo ikke hvorvidt TS skulle gøre noget ved det... Det var om der var nogen der kendte til det at være tiltrukket af en person der er "optaget"... Som sagt, ja det har jeg prøvet...

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ok så kan du vel vende den om: Hvis du var gift ville du så være helt ok med at din mand skriver saftige beskeder til en anden kvinde??

Anmeld

7. april 2011

MaliksMor

sarahb skriver:

Jeg ved godt du ikke fysisk rører ham, men jeg synes stadig det er et kæmpe NO GO. Og dybt respektløst. Hvis det var min mand var han kasseret med det samme og kvinden havde nok fået en over snuden. Jeg synes virkelig det er lavt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.