Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bambii skriver: Folk bestemmer selv om de vil have mand og børn med.. Det kommer til at foregå i trekantsområdet et sted.. Men vi ved ikke 100% hvor det kommer til at være endnu..
Folk bestemmer selv om de vil have mand og børn med..
Det kommer til at foregå i trekantsområdet et sted.. Men vi ved ikke 100% hvor det kommer til at være endnu..
Ok..håber I får en skøn fest...beliggenhed og indhold stemmer ikke lige overens med mine forventninger...hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Ok..håber I får en skøn fest...beliggenhed og indhold stemmer ikke lige overens med mine forventninger...hehe...
Det er helt iorden.. Og mange tak for det..
Er der ikke mere en 35 der er interesseret?
puha der er da lidt langt nedMen hvis vi evt kan kører nogle sammen herfra randers/viborg/hobro området er jeg klar
Kruse90 skriver: puha der er da lidt langt nedMen hvis vi evt kan kører nogle sammen herfra randers/viborg/hobro området er jeg klar
Tror sådan noget som kørsel ikke bliver det store problem, da folk nok gerne vil køre sammen
Bambii skriver: Tror sådan noget som kørsel ikke bliver det store problem, da folk nok gerne vil køre sammen
ja det er det sikkertJeg kan dog intet sige 100 %, syntes der er langt
op op op...
hvorfor holder i det ikke i madsby parken? det er jo en kæmpe legeplads og med masser af plads. og så vidt jeg ved kan man "leje et hus
Hvor i verden er det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128