Hvilken dato kan i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Frøken J.

For mig er det nemmere at få datoen og planlægge ud fra Jeg planlægger slet ikke så langt ud i tiden. Hehe. Men altså.. Det kommer an på hvor mange der kommer med og hvor mange børn i hvilken alder. Jeg får simpelthen for meget stress, hvis bare der render 20 børn rundt og råber, mosler og larmer.. Især i flere timer. Sorry!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

NoName

Igen, jeg venter lige med at stemme dato, til jeg ved hvor det evt bliver holdt henne...

Anmeld

7. april 2011

betski

Lyder som et godt tiltag, dog har jeg ikke hel lyst til at deltage hvis det er med mand og børn. Synes det kunne være super dejligt at mødes med jer alle herinde fra, men også at skulle forholde mig til mænd og børn tænker jeg bliver lige i overkanten.

Anmeld

7. april 2011

pussepige

duddi. skriver:

Lyder som et godt tiltag, dog har jeg ikke hel lyst til at deltage hvis det er med mand og børn. Synes det kunne være super dejligt at mødes med jer alle herinde fra, men også at skulle forholde mig til mænd og børn tænker jeg bliver lige i overkanten.

Enig.. Synes det kunne være hyggeligt at møde folk her indefra men behøver ikke være med mand og børn..

Anmeld

7. april 2011

Koen.

16 juli 6 August 13 August
Er de datoer jeg kan Og hvor mange vi kommer, jaeh kommer an på hvor det bliver henne af.. Men nok 2!

Anmeld

7. april 2011

Bambii

op op op op...

Anmeld

7. april 2011

Aves.

Hvor holdes det henne og hvem kommer...jeg kommer gerne hvis det bare er os tøser eller tøser og børn...men hvis det skal være sådan noget hele familien kommer med mand og det hele, så gider jeg ikke...

Men hvad bliver det til er det kun for babysiden og børn eller er det med hele familien?

Og hvis det er, så kommer jeg nok kun en, alt efter hvor det er henne i verden..køre ikke danmark tyndt med mine unger uden grund..

Anmeld

7. april 2011

Aves.

duddi. skriver:

Helt enig...kan slet ikek se hvad mændene skulle blandes ind i det for...men ellers må alle os mandehadere jo slå hovederne sammen så...

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

Super initiativ!

Anmeld

7. april 2011

Bambii

Eva. skriver:

Hvor holdes det henne og hvem kommer...jeg kommer gerne hvis det bare er os tøser eller tøser og børn...men hvis det skal være sådan noget hele familien kommer med mand og det hele, så gider jeg ikke...

Men hvad bliver det til er det kun for babysiden og børn eller er det med hele familien?

Og hvis det er, så kommer jeg nok kun en, alt efter hvor det er henne i verden..køre ikke danmark tyndt med mine unger uden grund..

Folk bestemmer selv om de vil have mand og børn med..

Det kommer til at foregå i trekantsområdet et sted.. Men vi ved ikke 100% hvor det kommer til at være endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.