Hvilken dato kan i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Diana...

Bambii skriver:

Det er vi blevet enige om at det er op til folk selv.. de bestemmer selv om de vil have børn og mænd med.. Da det for nogen for eksempel ikke kan lade sig gøre at komme uden børn eller mand..

Ok så melder jeg pas gider ikke når der mænd med he he. Øv at der nogen der ikke kan komme ud uden deres mænd. 

Håber i får en rigtig god tur. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Bambii

MoarHvidovre skriver:

Hvor I landet bliver det holdt - lige inden, at jeg stemmer

trekantsområdet..

Fredericia eller middelfart har vi snakket om.. så dernede omkring

Anmeld

7. april 2011

Bambii

Diana... skriver:

Ok så melder jeg pas gider ikke når der mænd med he he. Øv at der nogen der ikke kan komme ud uden deres mænd. 

Håber i får en rigtig god tur. 

Det er bare helt iorden..

Tak.

Anmeld

7. april 2011

Pia.

Eva. skriver:

Hvor holdes det henne og hvem kommer...jeg kommer gerne hvis det bare er os tøser eller tøser og børn...men hvis det skal være sådan noget hele familien kommer med mand og det hele, så gider jeg ikke...

Men hvad bliver det til er det kun for babysiden og børn eller er det med hele familien?

Og hvis det er, så kommer jeg nok kun en, alt efter hvor det er henne i verden..køre ikke danmark tyndt med mine unger uden grund..

Jeg kommer kun mig... så du er ikke alene om at komme alene - altså alt efter hvor det bliver henne og hvad det kommer til at koste.

Anmeld

7. april 2011

lollandpigen

Secrets skriver:

For mig er det nemmere at få datoen og planlægge ud fra Jeg planlægger slet ikke så langt ud i tiden. Hehe. Men altså.. Det kommer an på hvor mange der kommer med og hvor mange børn i hvilken alder. Jeg får simpelthen for meget stress, hvis bare der render 20 børn rundt og råber, mosler og larmer.. Især i flere timer. Sorry!

Den stemmer jeg for... Får også stress af mange børn der bare råber og larmer.....

Venter også med at stemme dato til jeg ved hvor henne og om det er med mænd og børn, min personlige mening er også at jeg synes det er megetog mange at forholde sig til hvis det både er os piger, vores dejlige børn og vores mænd, synes bare det skulle være os og vores børn....

Anmeld

7. april 2011

Bambii

Lone H. skriver:

Okay

Hvor mange regner i med at komme ca. hvis det er?

Anmeld

7. april 2011

Bambii

aya-zia skriver:

hehe se det ert musik i mine øre hehe... pyha var hel bange for at det ville blive på sjælland... (opvokset i silkeborg)

Hvor mange regner i med at komme ca.? Hvis det er?

Anmeld

7. april 2011

Bambii

twinboys skriver:

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Hvor mange regner i ca. med at komme hvis det er?

Anmeld

7. april 2011

Bambii

lillespurv20 skriver:

16 juli 6 August 13 August
Er de datoer jeg kan Og hvor mange vi kommer, jaeh kommer an på hvor det bliver henne af.. Men nok 2!

Hvor mange kommer i hvis i kan den dato vi kommer frem til?

Anmeld

7. april 2011

Bambii

Kruse90 skriver:

puha der er da lidt langt ned
Men hvis vi evt kan kører nogle sammen herfra randers/viborg/hobro området er jeg klar

Hvor mange regner i ca. med at komme hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.