Hvilken dato kan i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Bambii

aya-zia skriver:

fantastisk...

har i fundet ud af hvor henne?

Nej, ikke helt endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Bambii

noname skriver:

Hvor bliver det holde henne???

sorry hvis jeg lige har misset den info et sted...

Det ved vi ikke helt endnu.. Men omkring trekantsområdet er vi blevet enige om..

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Kan kun den 16. Juli eller den 6.august ( medmindre jeg skal til kofoed33s fødselsdag )

Tror jeg holder enten tidlig eller sen fødselsdag, magter ikke lige at holde fødselsdag højgravid

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

Bambii skriver:

Det ved vi ikke helt endnu.. Men omkring trekantsområdet er vi blevet enige om..

hehe se det ert musik i mine øre hehe... pyha var hel bange for at det ville blive på sjælland... (opvokset i silkeborg)

Anmeld

7. april 2011

twinboys

Bambii skriver:

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

7. april 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Tror jeg holder enten tidlig eller sen fødselsdag, magter ikke lige at holde fødselsdag højgravid

Okay

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

twinboys skriver:

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Men jeg holder nu stadig mest på Middelfart, hehe. Men aner jo ikke, om de lokaler vi kigger på, har tid den dag, så nu skal datoen fastlægges

Anmeld

7. april 2011

Mutti2B

Bambii skriver:

Vi er blevet enige om at det er folk eget valg

Så tror jeg at jeg springer over. Jeg vil rigtig gerne møde alle jer skønne kvinder og jeres børn, men synes det griber om sig hvis mændene også skal med. Det er jo ikke dem jeg er interesseret i at møde da jeg kender absolut intet til dem. Men det er bare min holdning og den skal ikke tages ilde op.

Hvis I på et tidspunkt holder noget tam tam for kun os eller med børn så er jeg klar

Anmeld

7. april 2011

twinboys

Kofoed33 skriver:

Men jeg holder nu stadig mest på Middelfart, hehe. Men aner jo ikke, om de lokaler vi kigger på, har tid den dag, så nu skal datoen fastlægges

det er også bare super

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Op op op op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.