mortilj skriver:
Synes sq der er utrolig meget fokus idag på hvordan man hver især opdrager, eller straffer som nogle kalder det.. :O
Hvad får man ud af at pudse sin egen glorie på det punkt?? Ja jeg bliver ærlig talt lidt irriteret over at der skal sidde nogen og fortælle mig at det jeg gør er forkert fordi jeg lærer mit barn ved at flytte på det at legetøj er midnst ligeså spændende som mine pynteting, som jeg forresten IKKE flytter væk fra mit barn..
Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til - men jeg behøver ikke pudse min glorie .... men jeg straffer ikke, har ikke hysteriske børn og jeg bruger heller ikke "Time Out" - der er måske bare nogen af os der takler tingene som vi føler er bedst og der med ikke sagt at min løsning er bedst - men den er bedst for mig, mine børn og os som familie - vi skal jo kunne fungere sammen mange timer dagligt og vi har fundet den løsning som gør alle glade og så hader jeg at nogen voksne har behov for magt over deres børn og der mener jeg time out er - jeg mener man viser noget helt forkert ved at lære dem det - men det er jo så en helt anden debat...
Knus ...
Anmeld