Pudser vi glorien idag eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

tinasmor

Kære ts:

Bare lad være med at lade dig gå på af det. Der vil altid være nogle mødre (både på nettet og in real life) der tror de har svarende på det hele. Men ingen er perfekte og vi gør altid det vi synes er bedst for vores børn. Man kan hellere ikke sammenligne. For hendes barn er måske helt anderledes end dit og derfor ville man under alle omstændigheder aldrig kunne bruge præcis samme metoder, selv om man måske ønskede det.

Nogle vil også altid gerne gøre det til at DERES børn f.eks som spæd sover hele natten igenne, at de i trodsalderen aldrig har lagt sig på gulvet og været vred over et eller andet, eller som 5 årig har været fræk og uartig. Alle børn er igennem sådannne faser, andet tror jeg simpelthen ikke på. Folk reagere så anderledes, nogle giver time-out, nogle er i mod. Nogle opdrager med at hårde grænser giver kærlighed mens andre ikke er så meget for grænser osv. Vi gør det alle forskelligt.

Måske du føler at du i dette tilfælde har følt at en anden mor har rynket på næsen overfor din måde at opdrage på, og synes hendes egen er vejen frem. Men det må du ikke lade dig gå på af, for dem vil du støde på igen og igen sikkert indtil dit barn er forbi teen-age tiden. Bare brug de råd her på siden som du føler er gode, og resten skal du bare lade gå ind af det ene øre og ud af det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

grinny

SussieThyssen skriver:

LOL..det var faktisk et ord jeg opfandt for nyligt
For jeg har for længe siden noteret mig, at jeg bliver lidt tung i knolden og ind imellem også lettere kort for hovedet, når jeg er oppe på max dosis, som jeg er i disse dage.

Men det er da et meget godt ord, er det ikk?? 

Jeg ved, at en del mennesker, bliver irritable, når de får antihistaminer, men jeg bliver sådan lidt tung i opfattelsen og bovlam, så jeg glæder mig til at komme ind midt i maj, så jeg kan nedsætte dosis igen LOL

Arh okay, hehe

Men jo, det er et rigtig godt ord, især hvis man skal være klog

Jeg vil gemme det ord, hehe. Altid godt hvis man skal bruge en undskyldning

Anmeld

8. april 2011

..

Har du overvejet at os der ikke straffer vores børn, os som rent faktisk ikke bestikker børnene med slik for at får fred, os som ikke har de kæmpe store kontroverser med vores børn ikke skriver det for at pudse glorien - men for at fortælle hvordan tingene er hjemme hos os?

Anmeld

8. april 2011

maria_wlt

Nogen gange tror jeg bare at man skal tage det folk skriver som info og så bruge det hvis man lyster.. Ikke tage sig så meget af om nogen virker som om de er bedre end andre.. Ikke tage tingene så nært osv..

Jeg læser hvad folk skriver og så bruger jeg det jeg gider.. Føler mig aldrig dårligere end nogen anden..

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

grinny skriver:

Arh okay, hehe

Men jo, det er et rigtig godt ord, især hvis man skal være klog

Jeg vil gemme det ord, hehe. Altid godt hvis man skal bruge en undskyldning

Ja..nu har vi jo efterhånden nogle stykker af den slags.
Ammehjerne, og nu Antighistaminhjerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.