stop nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2008

Helle30

Hvis 123 gør det, er det da udvidet service for jeres hjemmeside.
Du må have været ret hurtig til at slette de grimme beskeder fra jeres gæstebog? Jeg var på udkig efter en bestemt skrivemåde, som en bekendt har været forulempet af på hendes hjemmeside ( også salgsrelateret - dog til strikkeklubber - broderi og sådan).
Jeg har bare ikke nået at læse noget ud over sædvanlige hilsner i jeres gæstebog?

Håber du får stoppet chikaneriet - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

twinboys

Helle30 skriver:

Hvis 123 gør det, er det da udvidet service for jeres hjemmeside.
Du må have været ret hurtig til at slette de grimme beskeder fra jeres gæstebog? Jeg var på udkig efter en bestemt skrivemåde, som en bekendt har været forulempet af på hendes hjemmeside ( også salgsrelateret - dog til strikkeklubber - broderi og sådan).
Jeg har bare ikke nået at læse noget ud over sædvanlige hilsner i jeres gæstebog?

Håber du får stoppet chikaneriet - Helle

Den var underskrevet momi... og fra N og fra en vildt fremmed som der stod... Nej jeg slettede dem, men har nu deres ip adresser...

Majbritt

Anmeld

23. oktober 2008

3rollinger

Heidi-Godsk skriver:

JaMen jeg var til tider osse ret provokerende.. Jeg hed Heidi-mus26 derinde...
Der er vidst ikke rigtig nogen aktivitet derinde mere, altså på August 2006..
!!

Hej Heidi

Vi har faktisk ogsaa vaeret uvenner engang.

Og nu er det ikke fordi de skal lyde som om det er din skyld, men jeg maa sige at du er blevet meget bedre til at skrive mere diplomatisk og ikke saa mange bandeord mere

Knus
Trine

Anmeld

23. oktober 2008

Heidi.

Trine Spanien skriver:

Hej Heidi

Vi har faktisk ogsaa vaeret uvenner engang.

Og nu er det ikke fordi de skal lyde som om det er din skyld, men jeg maa sige at du er blevet meget bedre til at skrive mere diplomatisk og ikke saa mange bandeord mere

Knus
Trine

Har vi det?? Det kan jeg så slet ikke huske!!! Jeg ved ikke om det var mine bandeord.. Men kommunikationen er nu anderledes....

Kh Heidi

Anmeld

23. oktober 2008

3rollinger

Helt sikkert. That was then og this is now . Jeg kom bare lige til at taenke paa det med Lones indlaeg.

Har skrevet et brev til dig.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.