stop nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2008

Heidi.

twinboys skriver:

Tak piger og nej ingen kan vælte mig helt af pinden... Så bliver herinde på sidelinien...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

GUD fri mig vel... Så blev Baby til Netbaby!!! FEDT!!!! Majbritt Jeg er ked af at der findes SÅ mange kujoner derude..

Ved du hvad Heidi, jeg sidder altså lidt med den samme følelse!!!!

Lige pludselig syntes jeg også bare det her ligner Netbaby.....rigtig ØV!

Personligt syntes jeg det er blevet mere hyggeligt, at skrive privat med folk herinde....men da trist det har udviklet sig sådan!!

Lone

Anmeld

22. oktober 2008

twinboys

Så lad os alle få baby.dk tilbage så det ikke ender med net baby...

Så må vi alle tage os i nakken og få en god stemning op at køre igen...

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2008

Heidi.

lonemus skriver:

Ved du hvad Heidi, jeg sidder altså lidt med den samme følelse!!!!

Lige pludselig syntes jeg også bare det her ligner Netbaby.....rigtig ØV!

Personligt syntes jeg det er blevet mere hyggeligt, at skrive privat med folk herinde....men da trist det har udviklet sig sådan!!

Lone

Ja Lone det er nemlig korrekt.. Men ved du hvad jeg kom til og tænke på.. Kan du huske hovrdan vi to var efte hinanden inde på Netbaby??Der var faktisk engang hvor du opfordrede alle til og blackliste mig på august 2006 Men dejligt vi er venner nu!!

Anmeld

22. oktober 2008

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

Ja Lone det er nemlig korrekt.. Men ved du hvad jeg kom til og tænke på.. Kan du huske hovrdan vi to var efte hinanden inde på Netbaby??Der var faktisk engang hvor du opfordrede alle til og blackliste mig på august 2006 Men dejligt vi er venner nu!!

Nej, er det rigtigt?? Jeg kan slet ikke huske vi to har snakket sammen derinde......!!! Hvis det er rigtigt, så må du altså undskylde...jeg kan slet ikke mindes det.....

Jeg husker bare kun Netbaby som noget dårligt...langsom side og kun en masse dårlige indlæg.....gad vide hvordan det kører nu!?!?!

Anmeld

22. oktober 2008

twinboys

lonemus skriver:

Nej, er det rigtigt?? Jeg kan slet ikke huske vi to har snakket sammen derinde......!!! Hvis det er rigtigt, så må du altså undskylde...jeg kan slet ikke mindes det.....

Jeg husker bare kun Netbaby som noget dårligt...langsom side og kun en masse dårlige indlæg.....gad vide hvordan det kører nu!?!?!

Hop ikke derind bliv herinde og vær med til at gøre siden til et rart sted at være ...

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2008

Heidi.

lonemus skriver:

JaMen jeg var til tider osse ret provokerende.. Jeg hed Heidi-mus26 derinde...
Der er vidst ikke rigtig nogen aktivitet derinde mere, altså på August 2006..
!!

Anmeld

22. oktober 2008

wamse

Æv Majbritt, det er jeg altså bare ked af at nogle mennesker gør sådan noget, men jeg forstår simpelthen ikke hvad man får ud af det. Du virker bare som noget af det mest rare og kærlige menneske, så hvorfor pokker gør noger dette? Er det mon janteloven eller?? Jeg har bare hørt det før, og jeg undres bare over at tilsyneladende voksne mennesker, vælger at synke så lavt
Nå stort kram harfra og jeg glæder mig til min pakke fra dig

Anmeld

22. oktober 2008

twinboys

Ja når jeg kan se din indbetaling sender jeg din pakke... Mvh Majbritt

Anmeld

22. oktober 2008

twinboys

netdaddy skriver:

Sporing af IP-adresser er muligt, men så skal der noget programmering til, og jeg ved ikke om 123hjemmeside.dk leverer dette.

Det gør de...
Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.