stop nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2008

twinboys

Chrautwald skriver:

Virkelig træls Majbritt - det vil jeg give dig.

Men nu undrer jeg mig altså lige højlydt - hvad pokker kommer det denne side ved, at en privat person modtager "spam" i sin gæstebog på sin egen hjemmeside?

Jeg synes bestemt det er latterligt at folk føler trang til at svine hinanden - anonymt, hvad enten det er herinde, pr mail, pr brev, pr telefon eller i en gæstebog.... men tilgengæld synes jeg også det er for meget med indlæg som dette (og ja, jeg kunne være spruget over, men det gjorde jeg ikke), da det for mig lyder som en anklage af en/flere unavngivne herinde - og er det ikke lige præcis det vi ikke gider?

Jeg har ingen idé om man kan få en ip oplyst i en sådan sag - for jeg tænker jo at det er harmløst hvis det "bare" er dumme kommentarer - noget andet ville være hvis det var trusler - men hvad firmaet bag siderne siger, det ved jeg ikke.
(og nej, jeg forsvarer på ingen måde det at skrive grimt til andre - men sådan er det jo bare - alle steder desværre - hvis man lægger noget ud for folk at se - så må man forvente at de kommentere på det; at nogle så ser sig nødsaget til at være dumme, det må være en fejl i opdragelsen)

Anette
- som ikke på nogen måde ønsker at skabe vild debat om dette her - igen.

Nogle handler jo direkte om baby.dk

Så tror de kommer herinde fra...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

twinboys

Trold skriver:

Vil bare lige sige at jeg ikke har noget med det at gøre... For det har jeg altså en mistanke om at du tror...

Jeg aner ikke engang hvad din hjemmeside adresse er...

Betina

Dette har fundet sted lige siden jeg startede med at sælge herinde og jeg ved ved gud ikke hvem der skriver til mig...>Og havde jeg vidst det, så havde jeg selv taget fat i dem...

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2008

Plysbjørnen

twinboys skriver:

Dette har fundet sted lige siden jeg startede med at sælge herinde og jeg ved ved gud ikke hvem der skriver til mig...>Og havde jeg vidst det, så havde jeg selv taget fat i dem...

Majbritt

Det er bare helt okay... Ville bare lige sige at jeg altså ikke havde noget med det at gøre, da det jo faktisk kunne være meget nærliggende at folk troede efter min kommentar i går...

Men tror faktisk det er den eneste gang jeg har kommenteret dit salg af mærketøj... Sorry...

Betina

Anmeld

22. oktober 2008

miver

Hvor er det surt det skal være sådan ,men tænker om man ikke kan se hvem der skriver i ens gæstebog herinde ? , for jeg synes bestemt ikke det er okog behandle nogle dårligt .
Som skrevet før ville det være surt hvis Twinboys holder op herinde både med salg men hun er osse altid med på en god debat .
www.123hjemmeside dem har jeg desværre kun selv haft dårlige erfaringer med .
kæmpe knus til twinboys
fra Mie

Anmeld

22. oktober 2008

A.I.G.

twinboys skriver:

Jeg gider ikke alle de beskeder i min gæstebog på min hjemmeside...
Hvis man ikke kan skrive under med sit navn eller brugernavn derinde og kun sender latterlige provokerende beskeder, så synes jeg at man synker lavt...

Hvad er det sjove i at svine mig til på alle mulige forskellige måder...

Jeg beder jer stoppe nu...

Og ja jeg sletter den jo bare igen... Men det er ikke rart...

Majbritt

nej, hvad er nu det ?????

Det gør mig ondt at du skal udsættes for en tarvelig afstumpet type.

Anette

Anmeld

22. oktober 2008

sbs78

Føj hvor er folk da bare modbydelige. Jeg kan virkeligt ikke forstå hvorfor at folk har så ondt i røven, over at Majbritt sælger det hun gør. som før sagt, synes jeg det er rigtigt fedt at Majbritt gider ligge det store arbejdet, at finde godt tilbud til os ander.

Sidsel

Anmeld

22. oktober 2008

Becks

Hvor er folk dog modbydelige, at de gør sådan noget... istedet for at være glad på vores vegne som handler hos majbritt, og er super glade for alt det hun gør...

Stor til dig søde majbritt...

Anmeld

22. oktober 2008

Heidi.

GUD fri mig vel... Så blev Baby til Netbaby!!! FEDT!!!! Majbritt Jeg er ked af at der findes SÅ mange kujoner derude..

Anmeld

22. oktober 2008

MorCamilla

Majbritt jeg håber at du finder ud af hvem det er, inten via deres IP adresser eller andet, så de kan give dig en undskyldning... For ja det må da bare være pisse træls...

Jeg som synes at baby.dk var sådan en dejlig side at være på......

Anmeld

22. oktober 2008

twinboys

Tak piger og nej ingen kan vælte mig helt af pinden... Så bliver herinde på sidelinien...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.