Virkelig træls Majbritt - det vil jeg give dig.
Men nu undrer jeg mig altså lige højlydt - hvad pokker kommer det denne side ved, at en privat person modtager "spam" i sin gæstebog på sin egen hjemmeside?
Jeg synes bestemt det er latterligt at folk føler trang til at svine hinanden - anonymt, hvad enten det er herinde, pr mail, pr brev, pr telefon eller i en gæstebog.... men tilgengæld synes jeg også det er for meget med indlæg som dette (og ja, jeg kunne være spruget over, men det gjorde jeg ikke), da det for mig lyder som en anklage af en/flere unavngivne herinde - og er det ikke lige præcis det vi ikke gider?
Jeg har ingen idé om man kan få en ip oplyst i en sådan sag - for jeg tænker jo at det er harmløst hvis det "bare" er dumme kommentarer - noget andet ville være hvis det var trusler - men hvad firmaet bag siderne siger, det ved jeg ikke.
(og nej, jeg forsvarer på ingen måde det at skrive grimt til andre - men sådan er det jo bare - alle steder desværre - hvis man lægger noget ud for folk at se - så må man forvente at de kommentere på det; at nogle så ser sig nødsaget til at være dumme, det må være en fejl i opdragelsen)
Anette
- som ikke på nogen måde ønsker at skabe vild debat om dette her - igen.
Anmeld