stop nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. oktober 2008

twinboys

Jeg gider ikke alle de beskeder i min gæstebog på min hjemmeside...
Hvis man ikke kan skrive under med sit navn eller brugernavn derinde og kun sender latterlige provokerende beskeder, så synes jeg at man synker lavt...

Hvad er det sjove i at svine mig til på alle mulige forskellige måder...

Jeg beder jer stoppe nu...

Og ja jeg sletter den jo bare igen... Men det er ikke rart...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

Rasmine

Hej Majbritt

Er det ikke noget med at du kan se IP numrene, i administrationen af din hjemmeside?
Ved ikke hvordan man sporer sådan noget, men synes det er noget svineri!

Håber du finder den skyldige, og lader os allesammen vide hvem det er.
Kh.

Anmeld

22. oktober 2008

netdaddy

Sporing af IP-adresser er muligt, men så skal der noget programmering til, og jeg ved ikke om 123hjemmeside.dk leverer dette.

Anmeld

22. oktober 2008

Christinahr

Det må de jo kunne - hvis man føler sig - med rette - ubehageligt behandlet må de jo kunne jælpe.

Forstår bare ikke hvorfor du er så sikker på det er nogen herfra?

Anmeld

22. oktober 2008

SaNiNa

Er rigtig ked af at hører der er nogen som ikke kan tale/skrive pænt... Håber rigtig meget at det snart vel op hører... og vi få en hyggelig tone igen

syntes så ikke du skal sig hvem det er som tilsviner dig da det ikke vil gavne i det lange løb, er sikker på den/de som har gjort det har det dårlig lige, hvor det hele er så til spidset...

Håber at de skyldige giver dig en undskyldning via brev/mail da det jo faktisk ikke vedkommer os andre...

Stor Fra Sanne

Anmeld

22. oktober 2008

heaven

Sanne skriver:

Er rigtig ked af at hører der er nogen som ikke kan tale/skrive pænt... Håber rigtig meget at det snart vel op hører... og vi få en hyggelig tone igen

syntes så ikke du skal sig hvem det er som tilsviner dig da det ikke vil gavne i det lange løb, er sikker på den/de som har gjort det har det dårlig lige, hvor det hele er så til spidset...

Håber at de skyldige giver dig en undskyldning via brev/mail da det jo faktisk ikke vedkommer os andre...

Stor Fra Sanne

så enig!!!

Anmeld

22. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

det er mega iiii af nogle ikke kan være rare.jeg har også prøve det på vores Hp(hjemmeside)
nu har jeg lave navne om og skriver den kun til dem jeg ønsker af se den og må se den.
Hved den ene er en eks veninde der har skreve på min.
Nu har jeg ikke været på din for kender ikke den og du har jo slette det der er skrev skiver du.
Ville ellers godt se om der blev skreve på samme måde eller ligne som på vores..
Håber det stoppe og jeg ville få ip undersøgt hvem det er.
Mvh henriette

Anmeld

22. oktober 2008

Stumpen

Stor Fra Sanne

nej tilsvining eller hvad det hedder af enkeltpersoner hører sig ikke til, men den holdning har jeg luftet før...
Jeg ved faktisk ikke om de må udlevere IPadresser til private??

Anmeld

22. oktober 2008

Skovurt

Virkelig træls Majbritt - det vil jeg give dig.

Men nu undrer jeg mig altså lige højlydt - hvad pokker kommer det denne side ved, at en privat person modtager "spam" i sin gæstebog på sin egen hjemmeside?

Jeg synes bestemt det er latterligt at folk føler trang til at svine hinanden - anonymt, hvad enten det er herinde, pr mail, pr brev, pr telefon eller i en gæstebog.... men tilgengæld synes jeg også det er for meget med indlæg som dette (og ja, jeg kunne være spruget over, men det gjorde jeg ikke), da det for mig lyder som en anklage af en/flere unavngivne herinde - og er det ikke lige præcis det vi ikke gider?

Jeg har ingen idé om man kan få en ip oplyst i en sådan sag - for jeg tænker jo at det er harmløst hvis det "bare" er dumme kommentarer - noget andet ville være hvis det var trusler - men hvad firmaet bag siderne siger, det ved jeg ikke.
(og nej, jeg forsvarer på ingen måde det at skrive grimt til andre - men sådan er det jo bare - alle steder desværre - hvis man lægger noget ud for folk at se - så må man forvente at de kommentere på det; at nogle så ser sig nødsaget til at være dumme, det må være en fejl i opdragelsen)

Anette
- som ikke på nogen måde ønsker at skabe vild debat om dette her - igen.

Anmeld

22. oktober 2008

Plysbjørnen

twinboys skriver:

Jeg gider ikke alle de beskeder i min gæstebog på min hjemmeside...
Hvis man ikke kan skrive under med sit navn eller brugernavn derinde og kun sender latterlige provokerende beskeder, så synes jeg at man synker lavt...

Hvad er det sjove i at svine mig til på alle mulige forskellige måder...

Jeg beder jer stoppe nu...

Og ja jeg sletter den jo bare igen... Men det er ikke rart...

Majbritt

Vil bare lige sige at jeg ikke har noget med det at gøre... For det har jeg altså en mistanke om at du tror...

Jeg aner ikke engang hvad din hjemmeside adresse er...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.