Dyresex (Bubber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Isse

Ups dobbelt indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

LotteGabriella

sne190810 skriver:

Jeg syntes det er fint der bliver lavet sådan et program, netop for at få folk op af stolene. Mange (hvis ikke alle) bliver/er jo forargede over programme og programmets problemstilling, og lur mig om det ikke lidt har været formålet med det .......

jeg melder mig lige enig her

Anmeld

8. april 2011

mia1981

Loppe skriver:

Jeg skal i hvert fald med sikkerhed IKKE se det, og jeg er dybt forarget over at man i et land som Danmark tillader dyresex.

Og så er jeg faktisk også dybt forarget over, at man i et land som Danmark laver et program som dette!!!!!!

Syntes dyresex er noget af det klammeste-ondeste og modbydeligt

Men at de laver programmet  syntes jeg er HELT ok... det sætter bare problemet frem i lyset, så folk vågner op og der kan gøres noget. Håber det bliver forbudt nu!!!!!

Anmeld

8. april 2011

jydeinden

Jeg er personligt bange for at dyresex er en af de ting man ikke kan lovgive sig udfra.. blot fordi det bliver ulovligt gør det nok desværre ikke at det ikke sker, men blot i smug istedet...jeg så ikke selv programmet, og har absolut heller ingen lyst til det, synes det er forkert, og ja klamt... men godt at det blev lavet, hvis der er nogen der er i tvivl om at den slags også foregår her i landet

Anmeld

8. april 2011

Lysdal

sne190810 skriver:

Præcis.

Jeg tror faktisk også der sidder en del bag skærmen, som er ganske uvidende om at der faktisk findes sådanne noget som dyresex (for det virker jo umiddelbart så sygt, at man ville mene det slet ikke fandt sted i dagens Danmark) og at de så bliver "mindet om"/stødt osv. over sådan et program en ganske almindelig torsdag aften, og det kan få folk til at reagere. Det syntes jeg er godt. For vi SKAL jo ha' gjort noget ved det ...

Og hvis det betyder at man må sende et program, i den bedste sendetid  på en landsdækkende kanal, so be it ..  

Helt enig med dig!!

Hvis det er det, der skal til før der sker noget!! Det skal bare FORBYDES nu!! og straffes meget hårdt!

Det er SÅÅÅÅÅ KLAMT

" Hvis bare dyrene ikke lider overlast eller de gør det frivilligt" Hvem har spurgt de stakkels dyr!???! Ihhh det gør mig så vred!!  Kan slet ikke holde tanken ud Gør det heller ikke bedre, når man selv har dyr, det skære virkeligt i hjertet!

Det er heldigvis allerede taget debatten op nu, så håber bare der sker noget!!

Anmeld

8. april 2011

ekzunz

Jeg synes helt sikkert godt man kunne stramme lovgivningen omkring dyresex. At sige det er lovligt så længe dyret ikke lider, giver jo ingen mening  hvem skal så afgøre hvornår dyret lider?

Jeg tænker altså også meget på de kvinder som man ser (eller hører om - for jeg har heldigvis aldrig set det)  have sex med en hest eller andre større dyr. Der må da være en eller anden form for tvang eller anden magtanvendelse i spil. Det kan da under ingen omstændigheder være en fornøjelse med sådan en hestep*k - og de må da også selv føle en eller anden form for afsky

Anmeld

8. april 2011

tinasmor

Her er min mening:

Jeg så programmet, og synes ikke det var så "slemt" som det var kørt op til inden (altså med slemt mener jeg, grafiske billeder mv) synes det var sobert lavet. Det er et afskyeligt emne, men er glad for at det bliver taget op. Lige som den gang med dyre transport hvor der faktisk blev lavet stramninger efter tv havde taget emnet op. Det går jo ikke væk ved at man tier det ihjel. Synes nogle af de agumenter der blev bragt på banen (f.eks formanden fra dyre etisk råd) som sagde, at når søerne jo alligevel bliver bedækket med instrumenter for at blive gravid, ja så er det jo ikke den store forskel på om det så var en mand der gjorde det, jo ikke særlig stor og dyret derfor ikke ville lide overlast Ej for f..... Det er jo som at sige, at en kvinde som bliver insemineret for at få et barn, ja så vil der ikke være forskel på hvis så en mand efterfølgende kom og voldtog hende.

Altså et dyr kan jo for pokker ikke sige nej. Det er os mennesker der skal passe på deres tarv, lige så vel som vi gør med vores børn!

Anmeld

8. april 2011

Ida.

tinasmor skriver:

Her er min mening:

Jeg så programmet, og synes ikke det var så "slemt" som det var kørt op til inde (altså med slemt mener jeg, grafiske billeder mv) synes det var sobert lavet. Det er et afskyeligt emne, men er glad for at det bliver taget op. Lige som den gang med dyre transport hvor der faktisk blev lavet stramninger efter tv havde taget emnet op. Det går jo ikke væk ved at man tier det ihjel. Syned nogle af de agumenter der blev bragt på banen (f.eks formanden fra dyre etisk råd) som sagde, at når søerne jo alligevel bliver bedækket med instrumenter for at blive gravid, ja så er det jo ikke den store forskel på om det så var en mand der gjorde det, jo ikke særlig stor og dyret derfor ikke ville lide overlast Ej for f..... Det er jo som at sige, at en kvinde som bliver insemineret for at få et barn, ja så vil der ikke være forskel på hvis så en mand efterfølgende kom og voldtog hende.

Altså et dyr kan jo for pokker ikke sige nej. Det er os mennesker der skal passe på deres tarv, lige så vel som vi gør med vores børn!

Jeg er meget enig i det du skriver!

Anmeld

8. april 2011

Victoriasmor88

Jeg mener bestemt at det er et okay program at sende i tv. Jeg synes vi skal sætte en masse fokus på emnet, så håber jeg jeg at der sidder mennesker i Danmarks afkroge der får en anelse dårlig smag i munden, for det er dog nok det mest afskyelige.. Hvor er det dog synd for de stakkels dyr  

Desuden kan man jo altid slukke for sit tv hvis man ikke ønsker at se programmet. Kan ikke forstå hvorfor vi i Danmark er så bange for at sætte fokus på noget.. Lever vi i en verden, hvor det vi ikke ser, ikke eksisterer ?

Anmeld

8. april 2011

Isse

tinasmor skriver:

Her er min mening:

Jeg så programmet, og synes ikke det var så "slemt" som det var kørt op til inden (altså med slemt mener jeg, grafiske billeder mv) synes det var sobert lavet. Det er et afskyeligt emne, men er glad for at det bliver taget op. Lige som den gang med dyre transport hvor der faktisk blev lavet stramninger efter tv havde taget emnet op. Det går jo ikke væk ved at man tier det ihjel. Synes nogle af de agumenter der blev bragt på banen (f.eks formanden fra dyre etisk råd) som sagde, at når søerne jo alligevel bliver bedækket med instrumenter for at blive gravid, ja så er det jo ikke den store forskel på om det så var en mand der gjorde det, jo ikke særlig stor og dyret derfor ikke ville lide overlast Ej for f..... Det er jo som at sige, at en kvinde som bliver insemineret for at få et barn, ja så vil der ikke være forskel på hvis så en mand efterfølgende kom og voldtog hende.

Nu er jeg temmelig sikker på de søer ikke selv søger ind til insemineringsklinikken på grund af barnløshed, eller du syndes måske det var ok hvis staten sporadisk brød ind hos enlige kvinder og tvang dem til inseminering, så vi kunne få født nogle flere dansker til at tage sig af de den voksende ældre generationer?

Selv ved normal sex mellem 2 dyr er det svært at sige om hanen overgriber sig på hunnen, blandt nogle arter virker det faktisk til at det altid er tilfældet. Skulle man så fange hanen og sætte den i fængsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.