Her er min mening:
Jeg så programmet, og synes ikke det var så "slemt" som det var kørt op til inden (altså med slemt mener jeg, grafiske billeder mv) synes det var sobert lavet. Det er et afskyeligt emne, men er glad for at det bliver taget op. Lige som den gang med dyre transport hvor der faktisk blev lavet stramninger efter tv havde taget emnet op. Det går jo ikke væk ved at man tier det ihjel. Synes nogle af de agumenter der blev bragt på banen (f.eks formanden fra dyre etisk råd) som sagde, at når søerne jo alligevel bliver bedækket med instrumenter for at blive gravid, ja så er det jo ikke den store forskel på om det så var en mand der gjorde det, jo ikke særlig stor og dyret derfor ikke ville lide overlast
Ej for f..... Det er jo som at sige, at en kvinde som bliver insemineret for at få et barn, ja så vil der ikke være forskel på hvis så en mand efterfølgende kom og voldtog hende.
Altså et dyr kan jo for pokker ikke sige nej. Det er os mennesker der skal passe på deres tarv, lige så vel som vi gør med vores børn!
Anmeld