Dyresex (Bubber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

metski83

smillaluna skriver:

"Så længe dyret ikke lider overlast"

Gad godt vide hvilke politikere det er der har siddet og lavet så forskruet en lov!

Ja det er en sindsyg lov. Kender ikke loven, ved bare at det desværre er lovligt.

Og jeg FATTER ikke at sådan noget kan være lovligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

metski83

sne190810 skriver:

Jeg syntes det er fint der bliver lavet sådan et program, netop for at få folk op af stolene. Mange (hvis ikke alle) bliver/er jo forargede over programme og programmets problemstilling, og lur mig om det ikke lidt har været formålet med det .......

Det tror jeg også, det er for at bringe debatten op. Syntes også det er ok de sender det. Og håber det kan gøre noget ved det, så den lov forhåbenlig kan blive lavet om.

Anmeld

6. april 2011

sne190810

metski83 skriver:

Det tror jeg også, det er for at bringe debatten op. Syntes også det er ok de sender det. Og håber det kan gøre noget ved det, så den lov forhåbenlig kan blive lavet om.

Præcis.

Jeg tror faktisk også der sidder en del bag skærmen, som er ganske uvidende om at der faktisk findes sådanne noget som dyresex (for det virker jo umiddelbart så sygt, at man ville mene det slet ikke fandt sted i dagens Danmark) og at de så bliver "mindet om"/stødt osv. over sådan et program en ganske almindelig torsdag aften, og det kan få folk til at reagere. Det syntes jeg er godt. For vi SKAL jo ha' gjort noget ved det ...

Og hvis det betyder at man må sende et program, i den bedste sendetid  på en landsdækkende kanal, so be it ..  

Anmeld

6. april 2011

metski83

sne190810 skriver:

Præcis.

Jeg tror faktisk også der sidder en del bag skærmen, som er ganske uvidende om at der faktisk findes sådanne noget som dyresex (for det virker jo umiddelbart så sygt, at man ville mene det slet ikke fandt sted i dagens Danmark) og at de så bliver "mindet om"/stødt osv. over sådan et program en ganske almindelig torsdag aften, og det kan få folk til at reagere. Det syntes jeg er godt. For vi SKAL jo ha' gjort noget ved det ...

Og hvis det betyder at man må sende et program, i den bedste sendetid  på en landsdækkende kanal, so be it ..  

Er fuldstændig enig

Og det er jo ikke fordi det er dyresex vi skal se.

Men et program om det, fordi Bubber også er forarget over det.

Men kan slet ikke klare tanjen om, at der er nogle der er så onde ved dyr.

Og når man selv har en lille hund, tænker jeg bare, INGEN skal røre den.

Anmeld

6. april 2011

Carrie75

sne190810 skriver:

Jeg syntes det er fint der bliver lavet sådan et program, netop for at få folk op af stolene. Mange (hvis ikke alle) bliver/er jo forargede over programme og programmets problemstilling, og lur mig om det ikke lidt har været formålet med det .......

Det kan man jo håbe på så det bliver forbudt..!!

Jeg syntet det er meget frastødende at nogen kan finde på det..?!?!?

Anmeld

6. april 2011

metski83

Carrie75 skriver:

Det kan man jo håbe på så det bliver forbudt..!!

Jeg syntet det er meget frastødende at nogen kan finde på det..?!?!?

Håber også det bliver forbudt, forstår slet ikke det kan være lovligt.

Og ja, MEGET frastødene

Anmeld

6. april 2011

ESV

sne190810 skriver:

Anmeld

6. april 2011

sne190810

metski83 skriver:

Er fuldstændig enig

Og det er jo ikke fordi det er dyresex vi skal se.

Men et program om det, fordi Bubber også er forarget over det.

Men kan slet ikke klare tanjen om, at der er nogle der er så onde ved dyr.

Og når man selv har en lille hund, tænker jeg bare, INGEN skal røre den.

Nej, tanken om det er forfærdeligt ..

Det er helt og aldeles latterligt sindsygt at man kan have sådan nogle lyster.

Hvad har Gud dog tænkt på, da  han skabte netop den 'egenskab' hos mennesket  ..

Anmeld

6. april 2011

BellaT

Der har været en debat før om dette for et stykke tid siden.

Nej, jeg skal absolut ikke se det. Hvorfor skulle jeg dog det? Jeg ved godt at dyresex er lovligt i DK. Og jeg ved godt at der findes syge idioter der voldtager dyr. Der er ingen grund til at jeg skal se det.

Anmeld

8. april 2011

Isse

Nu kan man jo sige at vi selv er med til at påminde folk om emnet når det blot vil ind og snakke om babyer, så at klage over at TV2 gør det er nærmest hykleriske.Hvorvidt det er mishandling af dyr - tror jeg det er mere gråt end mange af jer gør det til, ja det er klamt men det er ikke folks æstetik der skal bestemme hvad der er lov i landet.Jeg har set flere hand hunde der virkede yderst villige til at springe på alt og alle, skulle der være en person der sætter sig på alle fire og lader den komme til, tror jeg ikke man kan tale om at hunden bliver mishandlet eller lider skade, hverken fysisk eller mentalt.Men er der en mand der tvinger sig adgang til et dyr er det sikkert ganske ubehageligt for dyret, og så skal han da klart dømmes for overgrebet. Her ville man allerede kunne bruge vores eksisterende lov mod mishandling af dyr, og jeg er sikker på at der også vil blive dømt hårdt mod en der skamfer et dyr kønsligt. Så som vores politikere har jeg svært ved at se hvad godt der skal komme af at lave en lov imod det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.