Nu kan man jo sige at vi selv er med til at påminde folk om emnet når det blot vil ind og snakke om babyer, så at klage over at TV2 gør det er nærmest hykleriske.Hvorvidt det er mishandling af dyr - tror jeg det er mere gråt end mange af jer gør det til, ja det er klamt men det er ikke folks æstetik der skal bestemme hvad der er lov i landet.Jeg har set flere hand hunde der virkede yderst villige til at springe på alt og alle, skulle der være en person der sætter sig på alle fire og lader den komme til, tror jeg ikke man kan tale om at hunden bliver mishandlet eller lider skade, hverken fysisk eller mentalt.Men er der en mand der tvinger sig adgang til et dyr er det sikkert ganske ubehageligt for dyret, og så skal han da klart dømmes for overgrebet. Her ville man allerede kunne bruge vores eksisterende lov mod mishandling af dyr, og jeg er sikker på at der også vil blive dømt hårdt mod en der skamfer et dyr kønsligt. Så som vores politikere har jeg svært ved at se hvad godt der skal komme af at lave en lov imod det.
Anmeld