Dyresex (Bubber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.539 visninger
36 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2011

metski83

Pu ha, ved slet ikke om jeg har lyst og kan holde ud at se Danmark i følge Bubber i morgen.

Det handler om dyresex

I Danmark er dyresex lovligt, så længe dyret ikke lider overlast... Men der er jo ingen som kan snakke med dyret, så ingen kan jo vide om det lider overlast.

Syntes det er synd for dyrerne og ekstremt ulækkert.

STAKKELS DYR  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Ina33

metski83 skriver:

Pu ha, ved slet ikke om jeg har lyst og kan holde ud at se Danmark i følge Bubber i morgen.

Det handler om dyresex

I Danmark er dyresex lovligt, så længe dyret ikke lider overlast... Men der er jo ingen som kan snakke med dyret, så ingen kan jo vide om det lider overlast.

Syntes det er synd for dyrerne og ekstremt ulækkert.

STAKKELS DYR  

Jeg skal i hvert fald med sikkerhed IKKE se det, og jeg er dybt forarget over at man i et land som Danmark tillader dyresex.

Og så er jeg faktisk også dybt forarget over, at man i et land som Danmark laver et program som dette!!!!!!

Anmeld

6. april 2011

metski83

Loppe skriver:

Jeg skal i hvert fald med sikkerhed IKKE se det, og jeg er dybt forarget over at man i et land som Danmark tillader dyresex.

Og så er jeg faktisk også dybt forarget over, at man i et land som Danmark laver et program som dette!!!!!!

Jeg forstår heller ikke hvordan man på nogen måde, kan lovliggøre sådan noget. Det er jo dyre mishandling.

Efter hvad jeg har læst, så laver de programmet ala en form for OpereationX, fordi Bubber også er forarget over det.

Anmeld

6. april 2011

Faith

Jeg synes det er modbydeligt!!!. Skammer mig over at bo i et land hvor sådan noget er lovligt. Fy for fanden!!!

Anmeld

6. april 2011

metski83

smillaluna skriver:

Jeg synes det er modbydeligt!!!. Skammer mig over at bo i et land hvor sådan noget er lovligt. Fy for fanden!!!

Ja det er virkelig skræmmende og klamt. Forstår virkelig ikke sådan noget kan være lovligt, og at det ikke bliver ulovlig gjort.

Syntes virkelig det er dyremishandling

Anmeld

6. april 2011

jannebjerre

Hvornår kommer det???

Anmeld

6. april 2011

metski83

jannebjerre skriver:

Hvornår kommer det???

I morgen kl. 20.50 på TV2

Anmeld

6. april 2011

Faith

metski83 skriver:

Ja det er virkelig skræmmende og klamt. Forstår virkelig ikke sådan noget kan være lovligt, og at det ikke bliver ulovlig gjort.

Syntes virkelig det er dyremishandling

"Så længe dyret ikke lider overlast"

Gad godt vide hvilke politikere det er der har siddet og lavet så forskruet en lov!

Anmeld

6. april 2011

sne190810

metski83 skriver:

Efter hvad jeg har læst, så laver de programmet ala en form for OpereationX, fordi Bubber også er forarget over det.

Jeg syntes det er fint der bliver lavet sådan et program, netop for at få folk op af stolene. Mange (hvis ikke alle) bliver/er jo forargede over programme og programmets problemstilling, og lur mig om det ikke lidt har været formålet med det .......

Anmeld

6. april 2011

LBK

Loppe skriver:

Jeg er glad for Bubber er mand nok til at lave et program omkring dyresex. Så kan man håbe at de vatp..... til politikere får øjnene op for at DET BARE IKKE ER I ORDEN, altså.... eller hvem det nu er der bør ændre lovgivningen......

Men jeg skal hvertfald heller ikke se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.