Heidi-ra skriver:
Det er du slet ikke... Men hvis du har meget ondt syntes jeg du ska prøve få en henvisning... Jeg kunne som sagt slet ikk gå når jeg kom fra arb så det var ikke sjovt...
Jeg er ogs begyndt blive svimmel, have kvalme og har hovedpine til tider men min jordmor sagde til mig det var meget normalt ved denne tid af graviditeten.. Er idag 32+2 og du har jo tvillinger i maven så mon ikke det er normalt
Men man er bare generalt meget pivet tror jeg .. bare der er det mindste læser jeg om det eller spørger så snart jeg er til tjek et sted..
skal lige siges, at de nye piller virker indtil aftensmads tid, så det er bedre end alle andre piller jeg har fået. Dog virker de ikke på ryggen, jeg synes heller ikke det er så slemt endnu, men jeg laver jo heller ikke noget 
Jeg har også læst, at du er helt normalt med de gener, men jeg er da lidt bekrymret om det er mangler på d-vitamin og jern. Jeg tager mine jernpiller (som man skal) og efter 13. uge har jeg dog tit glemt mine vitaminpiller. Men ak, det er jo nok lægen jeg skal have fat i.
Anmeld