Hvordan føles bækkenløsning? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg tror jeg ved hvem du Er

Men jeg vil sige alle bækkenløsninger er meget forskellige . Mit sad kun over lænden det er en konstant smerte og hos mig kom den mest hvis jeg stod meget op eller var aktiv . Havde jeg en dag på sofaen hele dagen mærkede jeg ikke noget til det . Men det mindste fysiske jeg lavede var jeg ved at dø resten af dagen .
Skynd dig til læge og ellers søger for at slappe af så meget som muligt . SØger for ikke at tage for store skridt ikke at sidde i skræder stilling . ALtid to ben op af trapper ud af seng og op af sofaen . TÆnk hele tiden på at bruge begge ben .

Passer du ikke på dig selv kan det blive en rigtig bækkenløsning som kan blive sindsyg slem og evt kronisk .
Jeg lider ufattelig meget under min stadig . Og der kan intet gøres suk

Det gør du også søde

Åhh, tusind tak - det var nogle dejlige råd - er jo noget man ikke lige tænker over ellers, men det skal jeg absolut huske

Har heldigvis et stillesiddende arbejde, men ihh hvor er det bare træls alligevel...

Må se om det fortsætter, og så tage kontakt til min læge...

Tusind tak for hjælpen søde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Puha det lyder MEGET somd a mit bækkenløsning startede .. Det startede ogs i lænden og gik ned i den ene balle...

Jeg blev henvist til en fyser som gav mig nogle øvelser...Det hjalp lidt men er blevet helt vildt nu med bækkenløsning .. Syntes du skal prøve se om du ikke kan blive henvist til en fyser det hjælper altså en del

Jeg er også itvivl om det er på vej hos mig. Jeg har de sidste par uge meget nemt fået ondt hen over lænden, fx når man sidder i sofaen, så efter 10 minutter, av. Mit er dog begyndt, at trække op ad også. Skal ligge ned hele tiden, for ikke det skal blive værre, men det brokker nakke og hoften sig over.... Ak.

Har det med hoften, så kan være det gør, jeg føler det anerledes. Hvad tror du? Har været til læge 3 gange de sidste 3 uger med hoften, synes ikke jeg behøver snakke mere med dem forløbigt.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jeg er også itvivl om det er på vej hos mig. Jeg har de sidste par uge meget nemt fået ondt hen over lænden, fx når man sidder i sofaen, så efter 10 minutter, av. Mit er dog begyndt, at trække op ad også. Skal ligge ned hele tiden, for ikke det skal blive værre, men det brokker nakke og hoften sig over.... Ak.

Har det med hoften, så kan være det gør, jeg føler det anerledes. Hvad tror du? Har været til læge 3 gange de sidste 3 uger med hoften, synes ikke jeg behøver snakke mere med dem forløbigt.

Åhh, det lyder dælme ikke rart

Kan nemt være det er begyndende bækkenløsning ved dig også, det var godt nok det sidste jeg havde regnet med jeg ville få...

Men kan godt være, det har noget betydning, at du har problemer med hoften... Kan være du skulle konsultere lægen endnu engang

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Åhh, det lyder dælme ikke rart

Kan nemt være det er begyndende bækkenløsning ved dig også, det var godt nok det sidste jeg havde regnet med jeg ville få...

Men kan godt være, det har noget betydning, at du har problemer med hoften... Kan være du skulle konsultere lægen endnu engang

I tirsdags så min læge mig og rystede på hovedet og sagde "Jamen så kom ind Betina", ups, han kan allerede genkende mig selvom jeg kun har brugt ham i en lille måned ellers er det normalt den kvindlige jeg bruger.

Synes det er hammer pinligt, at jeg bliver ved med, at få nye smerter og nye ting der skal tjekkes. Så udskyder det lidt, for hvad kan de gøre. Jeg er sygemeldt, må ingenting pga hoften og går det ikke over i denne måned, bliver jeg sendt til fys.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

I tirsdags så min læge mig og rystede på hovedet og sagde "Jamen så kom ind Betina", ups, han kan allerede genkende mig selvom jeg kun har brugt ham i en lille måned ellers er det normalt den kvindlige jeg bruger.

Synes det er hammer pinligt, at jeg bliver ved med, at få nye smerter og nye ting der skal tjekkes. Så udskyder det lidt, for hvad kan de gøre. Jeg er sygemeldt, må ingenting pga hoften og går det ikke over i denne måned, bliver jeg sendt til fys.

Åhh, det lyder ikke rart

Tror læger er vant til gravide kvinder, du er laaangt fra den første

Men hvis du er sygemeldt nu, så er der nok ikke så meget og gøre - det vigtigste er vel, at man passer på sig selv og får slappet af - så det må du huske

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Åhh, det lyder ikke rart

Tror læger er vant til gravide kvinder, du er laaangt fra den første

Men hvis du er sygemeldt nu, så er der nok ikke så meget og gøre - det vigtigste er vel, at man passer på sig selv og får slappet af - så det må du huske

Problemet er bare, at det gør ondt, at sidde ned. Ærligt, så magter jeg ikke ligge ned i 4-5 måneder.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Problemet er bare, at det gør ondt, at sidde ned. Ærligt, så magter jeg ikke ligge ned i 4-5 måneder.

Er ked af at sige det, men

RING TIL LÆGEN

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Er ked af at sige det, men

RING TIL LÆGEN

Vi gør det sammen

Anmeld

7. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Godaften de damer

Er begyndt at have rigtig rigtig ondt hen over lænden og ned i min højre balle... Det er faktisk konstante smerter, det kan godt gøre mere ondt i perioder, men kan mærke dem hele tiden...

Kan det være begyndende bækkenløsning?

Har I nogle gode råd til, hvad man kan gøre, for at afhjælpe det?

(er forresten i uge 17 lige om lidt)

Tak for hjælpen piger

Det begyndte jeg også at have allerede omkring 7. uge, og det endte med at jeg nu er delvist sygemeldt. Ikke fordi det er bækkenløsning, da man tilsyneladende ikke kan stå på ét ben uden store smerter, hvis det er bækkenet. Så min læge gav min hypermobilitet skylden. Men gør allerede din læge opmærksom på det nu, da hvis det bliver værre, så har I allerede snakket om det, og skal du så ned i tid kan du komme det hurtigere - og begynd at cykle, gå ture og svømme så du ikke ender med at gå i stå og dermed får mere ondt

/Mette - der nu kan gå efter endt arbejdsdag med nu kun 20 timer/uge

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Vi gør det sammen

Kan godt være det bliver nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.