Hvordan føles bækkenløsning? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Det begyndte jeg også at have allerede omkring 7. uge, og det endte med at jeg nu er delvist sygemeldt. Ikke fordi det er bækkenløsning, da man tilsyneladende ikke kan stå på ét ben uden store smerter, hvis det er bækkenet. Så min læge gav min hypermobilitet skylden. Men gør allerede din læge opmærksom på det nu, da hvis det bliver værre, så har I allerede snakket om det, og skal du så ned i tid kan du komme det hurtigere - og begynd at cykle, gå ture og svømme så du ikke ender med at gå i stå og dermed får mere ondt

/Mette - der nu kan gå efter endt arbejdsdag med nu kun 20 timer/uge

Tusind tak for svar

Ja, kan godt være det bliver nødvendigt, men åhh hvor vil jeg bare blive ked af at blive sygemeldt (VILLE ELSKE DET), men ved bare mine bosser bliver MEGA sure, da vi har virkelig travlt, og ikke har tid til jeg skal gå ned i tid, skal til at arbejde over nu her, så det vil være rent krise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Tusind tak for svar

Ja, kan godt være det bliver nødvendigt, men åhh hvor vil jeg bare blive ked af at blive sygemeldt (VILLE ELSKE DET), men ved bare mine bosser bliver MEGA sure, da vi har virkelig travlt, og ikke har tid til jeg skal gå ned i tid, skal til at arbejde over nu her, så det vil være rent krise

Jeg tænkte det samme, men mine bosser sagde, at de hellere ville have mig i butikken i 4 timer per dag, hvor jeg så er fuldstændig til stede end at ende med at jeg bliver HELT sygemeldt om 2 måneder. Og lige nu er du vigtigere end dine bossers mening. Der er ikke nogle der takker dig hver aften for at du får ondt. Og Baby gør sle ikke. Så hvis du ikke gør det for dig, så for baby

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det begyndte jeg også at have allerede omkring 7. uge, og det endte med at jeg nu er delvist sygemeldt. Ikke fordi det er bækkenløsning, da man tilsyneladende ikke kan stå på ét ben uden store smerter, hvis det er bækkenet. Så min læge gav min hypermobilitet skylden. Men gør allerede din læge opmærksom på det nu, da hvis det bliver værre, så har I allerede snakket om det, og skal du så ned i tid kan du komme det hurtigere - og begynd at cykle, gå ture og svømme så du ikke ender med at gå i stå og dermed får mere ondt

/Mette - der nu kan gå efter endt arbejdsdag med nu kun 20 timer/uge

Er du også hypermobil, wee. Ved godt det er personligt, måske grænseoverskredende, men kan det også være vores størrelse, der gør det? Altså jeg har også noget lign. Tror nok jeg er størst, men det er noget helt andet.

Anmeld

7. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Er du også hypermobil, wee. Ved godt det er personligt, måske grænseoverskredende, men kan det også være vores størrelse, der gør det? Altså jeg har også noget lign. Tror nok jeg er størst, men det er noget helt andet.

Det bliver i hvert fald ikke bedre af det. Og min læge har også sagt at jeg ikke kommer tilbage på fuld tid og det er spørgsmålet om jeg på et tidspunkt bliver helt sygemeldt, når der ender med at komme kg på fra baby også. Har ikke taget noget på endnu.

Men jeg har aldrig før døjet med min lænd mht. størrelse og hypermobiliteten, så tror det er en kombo af mange ting

Anmeld

7. april 2011

Isabella_mor

det føltes somom du har faldet ned med f***** i stangen på en herrecykel 100 gange.... og har bøjet alle dine bækkenknogler...

det gør PSYCHO ONDT. og jeg havde kun bækkenløsning i skambenet, (det var der smerten var værst) der er lidt forskel på bækkensmerter og bøkkenløsning.. jeg havde nok "bare" bækkensmerter.. men AV

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det bliver i hvert fald ikke bedre af det. Og min læge har også sagt at jeg ikke kommer tilbage på fuld tid og det er spørgsmålet om jeg på et tidspunkt bliver helt sygemeldt, når der ender med at komme kg på fra baby også. Har ikke taget noget på endnu.

Men jeg har aldrig før døjet med min lænd mht. størrelse og hypermobiliteten, så tror det er en kombo af mange ting

Jeg har normalt lidt ondt, hvis jeg sidder for meget, men nu er det bare hele tiden og hver gang jeg sidder ned. Mærker ikke noget ellers.

Anmeld

7. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Jeg har normalt lidt ondt, hvis jeg sidder for meget, men nu er det bare hele tiden og hver gang jeg sidder ned. Mærker ikke noget ellers.

Okay sådan har jeg aldrig haft de før. Så jeg gik fra at føle mig fuldstændig fin til at tænke: Hvem har siddet på mig i nat!

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Okay sådan har jeg aldrig haft de før. Så jeg gik fra at føle mig fuldstændig fin til at tænke: Hvem har siddet på mig i nat!

Haha. Godt sagt

Anmeld

8. april 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Det gør du også søde

Åhh, tusind tak - det var nogle dejlige råd - er jo noget man ikke lige tænker over ellers, men det skal jeg absolut huske

Har heldigvis et stillesiddende arbejde, men ihh hvor er det bare træls alligevel...

Må se om det fortsætter, og så tage kontakt til min læge...

Tusind tak for hjælpen søde  

JA Det er nemlig nogen ting man skel ikke tænker over . Men virkelig vigtige ting som man husker søde
Håber ikke du Er så uheldig at have det .

Stort knus

Anmeld

8. april 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Jeg er også itvivl om det er på vej hos mig. Jeg har de sidste par uge meget nemt fået ondt hen over lænden, fx når man sidder i sofaen, så efter 10 minutter, av. Mit er dog begyndt, at trække op ad også. Skal ligge ned hele tiden, for ikke det skal blive værre, men det brokker nakke og hoften sig over.... Ak.

Har det med hoften, så kan være det gør, jeg føler det anerledes. Hvad tror du? Har været til læge 3 gange de sidste 3 uger med hoften, synes ikke jeg behøver snakke mere med dem forløbigt.

Kunne faktisk godt lyde lidt som om du ogs er ved være uheldig .. Mit startede da jeg var på arb hverdag og havde rigtig dumme stillinger... Gik meget og når jeg kom hjem var det eneste jeg kunne at ligge mig... Men lagde jeg for længe gjorde det også ondt...

De siger jo for at ungå bækkenløsning må man hverken gp for meget eller sidde for meget..

Men hvad siger din læge? JEg var til lægetjek hver 14 dag i to mdr inden han til sidst henviste mig til en fys, og det hjalp utrolig meget på at det ikke blev for slemt for hurtig..

Nu er det dog blevet slemt og er virkelig kommet ned i bækkenet når man går og vender sig i sengen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.