Kofoed33 skriver:
Jeg er også itvivl om det er på vej hos mig. Jeg har de sidste par uge meget nemt fået ondt hen over lænden, fx når man sidder i sofaen, så efter 10 minutter, av. Mit er dog begyndt, at trække op ad også. Skal ligge ned hele tiden, for ikke det skal blive værre, men det brokker nakke og hoften sig over.... Ak.
Har det med hoften, så kan være det gør, jeg føler det anerledes. Hvad tror du? Har været til læge 3 gange de sidste 3 uger med hoften, synes ikke jeg behøver snakke mere med dem forløbigt. 
Kunne faktisk godt lyde lidt som om du ogs er ved være uheldig .. Mit startede da jeg var på arb hverdag og havde rigtig dumme stillinger... Gik meget og når jeg kom hjem var det eneste jeg kunne at ligge mig... Men lagde jeg for længe gjorde det også ondt...
De siger jo for at ungå bækkenløsning må man hverken gp for meget eller sidde for meget..
Men hvad siger din læge? JEg var til lægetjek hver 14 dag i to mdr inden han til sidst henviste mig til en fys, og det hjalp utrolig meget på at det ikke blev for slemt for hurtig..
Nu er det dog blevet slemt og er virkelig kommet ned i bækkenet når man går og vender sig i sengen ..
Anmeld