Hvordan føles bækkenløsning? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2011

Anonym trådstarter

Godaften de damer

Er begyndt at have rigtig rigtig ondt hen over lænden og ned i min højre balle... Det er faktisk konstante smerter, det kan godt gøre mere ondt i perioder, men kan mærke dem hele tiden...

Kan det være begyndende bækkenløsning?

Har I nogle gode råd til, hvad man kan gøre, for at afhjælpe det?

(er forresten i uge 17 lige om lidt)

Tak for hjælpen piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

henh01

Det gør AV AV AV AV!!!

Kan ikke rigtig beskrive det, men jeg var i hvert fald  ikke i tvivl. Hå¨ber ikke det er det du har.

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Det gør AV AV AV AV!!!

Kan ikke rigtig beskrive det, men jeg var i hvert fald  ikke i tvivl. Hå¨ber ikke det er det du har.

Tusind tak for svar

Håber det heller ikke, men må høre jordemoderen ad næste gang

Anmeld

6. april 2011

JacobsMoar

Det gør ondt som en i helved.. Og så har du følelsen af at bækkenet falder sammen under dig lige pludselig, at det hele forsvinder

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Karina89 skriver:

Det gør ondt som en i helved.. Og så har du følelsen af at bækkenet falder sammen under dig lige pludselig, at det hele forsvinder

Åhh, så slemt synes jeg (heldigvis) ikke det er - det er mere konstante smerter hen over lænden... Men ikke sikkert det er begyndende bækkenløsning så - så er jeg mere rolig

Tusind tak for svar

Anmeld

7. april 2011

JacobsMoar

Anonym skriver:

Åhh, så slemt synes jeg (heldigvis) ikke det er - det er mere konstante smerter hen over lænden... Men ikke sikkert det er begyndende bækkenløsning så - så er jeg mere rolig

Tusind tak for svar

Altså, det lyder lidt som mit startede.. Jeg ville nok hellere gå til min læge.. Min JM gjorde ikke noget ved det, selvom jeg beklagede mig hos hende flere gange, var det først til sidste lægebesøg der blev gjort noget ved det.. Gå hjem og læg dig Prøv evt at besøge en kranio-sakral terapeut.. Det hjalp altså mig

Anmeld

7. april 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Godaften de damer

Er begyndt at have rigtig rigtig ondt hen over lænden og ned i min højre balle... Det er faktisk konstante smerter, det kan godt gøre mere ondt i perioder, men kan mærke dem hele tiden...

Kan det være begyndende bækkenløsning?

Har I nogle gode råd til, hvad man kan gøre, for at afhjælpe det?

(er forresten i uge 17 lige om lidt)

Tak for hjælpen piger

Puha det lyder MEGET somd a mit bækkenløsning startede .. Det startede ogs i lænden og gik ned i den ene balle...

Jeg blev henvist til en fyser som gav mig nogle øvelser...Det hjalp lidt men er blevet helt vildt nu med bækkenløsning .. Syntes du skal prøve se om du ikke kan blive henvist til en fyser det hjælper altså en del

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Karina89 skriver:

Altså, det lyder lidt som mit startede.. Jeg ville nok hellere gå til min læge.. Min JM gjorde ikke noget ved det, selvom jeg beklagede mig hos hende flere gange, var det først til sidste lægebesøg der blev gjort noget ved det.. Gå hjem og læg dig Prøv evt at besøge en kranio-sakral terapeut.. Det hjalp altså mig

Uhh, sådan en har jeg aldrig hørt om - men vil jeg helt klart få undersøgt

Tusind mange tak for svar

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Heidi-ra skriver:

Puha det lyder MEGET somd a mit bækkenløsning startede .. Det startede ogs i lænden og gik ned i den ene balle...

Jeg blev henvist til en fyser som gav mig nogle øvelser...Det hjalp lidt men er blevet helt vildt nu med bækkenløsning .. Syntes du skal prøve se om du ikke kan blive henvist til en fyser det hjælper altså en del

Tusind mange tak for svar - vil prøve at kontakte lægen og høre ad

Mange tusind tak for hjælpen

Anmeld

7. april 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tror jeg ved hvem du Er

Men jeg vil sige alle bækkenløsninger er meget forskellige . Mit sad kun over lænden det er en konstant smerte og hos mig kom den mest hvis jeg stod meget op eller var aktiv . Havde jeg en dag på sofaen hele dagen mærkede jeg ikke noget til det . Men det mindste fysiske jeg lavede var jeg ved at dø resten af dagen .
Skynd dig til læge og ellers søger for at slappe af så meget som muligt . SØger for ikke at tage for store skridt ikke at sidde i skræder stilling . ALtid to ben op af trapper ud af seng og op af sofaen . TÆnk hele tiden på at bruge begge ben .

Passer du ikke på dig selv kan det blive en rigtig bækkenløsning som kan blive sindsyg slem og evt kronisk .
Jeg lider ufattelig meget under min stadig . Og der kan intet gøres suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.