Hej Tine
Så godt programmet i går og har selv født 8 uger for tidligt, men har desværre først set dit indlæg nu, så det med om du skulle se det eller ikke, det vil jeg lade hænge i luften.
Jeg blev selv sygemeldt da jeg var 5 måneder henne, da mit fostervand begyndte at sive.... Efter en måned blev jeg dog indlagt på hospitalet, og så kunne jeg ellers ligge dér og vente.
- Men det var måske også meget godt, for det lykkedes mig da at holde på Benjamin i yderligere nogle uger.
Som nævnt blev han født 8 uger for tidligt og vejede 1756 gram ved fødslen. Heldigvis en "god" vægt i forhold til nogle af de andre vi ser og hører om.
Vi fik info fra lægen og neonatal afdelingen allerede da jeg blev indlagt, og jeg synes at det var meget rart med lidt information. Synes ikke at jeg blev skræmt af det, men det gav mig noget at forholde mig til, og så var det ellers "bare" om at klemme sammen og holde barnet inde i maven så længe som muligt.
Benjamin er nu 4½ år og vi har ikke efterfølgende mærket noget til den for tidlige fødsel 
Knus og pøj pøj - Heidi
Anmeld