"Født for tidligt" på Kanal 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Ja det var så fedt de gav sig tiden til at ringe tilbage og undskylde for deres fejl.

Ej det var måske det jeg skulle også, det er da en super go ide...

Ja, og så skulle du da også kunne være underholdt noget tid! Der skal pænt mange kvardrater til 3 babytæpper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Ja, og så skulle du da også kunne være underholdt noget tid! Der skal pænt mange kvardrater til 3 babytæpper

Ja nemlig, hvis jeg overhovedet kan nå at lave 3...

Anmeld

8. april 2011

tine1985

Rebecca55 skriver:

Ja nemlig, hvis jeg overhovedet kan nå at lave 3...

Du kan jo aftale med de små, at de ikke må komme ud, før mor er færdig med deres tæpper

Anmeld

8. april 2011

Rebecca55

tine1985 skriver:

Du kan jo aftale med de små, at de ikke må komme ud, før mor er færdig med deres tæpper

Ja måske jeg skulle prøve det...

Anmeld

8. april 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Ja måske jeg skulle prøve det...

Citerer lige dig, da det ogeå er et fif til dig - men også trådstarter.

Jeg skulle også aflaste fra 23. uge.. suk.. Heldigvis gik vandet først 36+6

Ser lige programmet nu, da det bliver genudsendt og kom i tanke om denne her tråd.

Hvis I keder jeg, så kan jeg anbefale at købe serie-bokse med Mad Men. Den serie skulle være HELT VILDT FANTASTISK!! Der er fem sæsoner, så der er maaange timers underholdning. Og man bliver BIDT af serien.

Anmeld

8. april 2011

tine1985

KaMa skriver:

Ser lige programmet nu, da det bliver genudsendt og kom i tanke om denne her tråd.

Hvis I keder jeg, så kan jeg anbefale at købe serie-bokse med Mad Men. Den serie skulle være HELT VILDT FANTASTISK!! Der er fem sæsoner, så der er maaange timers underholdning. Og man bliver BIDT af serien.

Hehe Tak for tippet! -det var sødt af dig. Lå også i dag og tænkte at det er ved at være længe siden, jeg sidst så sex and the city

Anmeld

9. april 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Ja måske man skulle prøve det...Har heldigvis lige fået en masse bøger jeg kan gå i krig med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.