Det kan da godt være det er noget han kan dø af men jeg kan da også dø af at få for mange bistik?
Jeg er stadig ikke enig.. min søster får også utroligt dårlig og bliver syg i flere uger hvis hun ikke spiser glutenfri mad. Og ja jeg syntes det er at kræve penge ind, enlige mødre får rigeligt at penge i forvejen af tilskud mm. (jeg ved det da min kæreste har været enlig far og der får man ikke engang lige så meget som enlig mor!)
Men jeg synes det er ok at du har den holdning, jeg ville bare informere dig om fakta. Da jeg kan høre du ikke helt ved hvad du udtaler dig om.
Din sammenligning omkring bistik og min søns kroniske sygdom er på et plan jeg end ikke vil kommentere på.
Tilskuddet er ikke givet til mig men min søn og vil følge ham resten af livet, den er ikke givet i forhold til indkomst men i forhold til sygdom, så ved du også det.
Men er du interesseret i mere viden så er der masser af få og ellers synes jeg da din holdning stemmer fint overens med den viden jeg kan høre du besidder i forhold til dette emne.
Rigtig god dag.
Anmeld