Singleliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Vial

Baby-støv skriver:

jamen altså det er til grin..... Min kæreste og jeg sad bare gloede på hinanden...  jeg troede ikk mine egne ører

og hendes mor så godt nok slidt ud og lød som en havnearbejder når hun åbnede munden

Til gengæld havde moren ikke brug for glidecreme

(hvad skete der lige for den manglende intim-grænse - både overfor datter OG tv-hold).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Vial

Linda83 skriver:

Hahaha nej bestemt ikke, ej tænk engang at tage på date med ens mor

Ja, den var ikke gået her. Både fordi min far ville være meget misundelige på, at han IKKE skulle med på Burger King OG fordi at det da er total turn-off med mor-datter-dateri.

Anmeld

6. april 2011

ulleby

KaMa skriver:

Jeg sidder her i min sofa helt alene og SKRALDGRINER.

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

Altså hvad sker der for de mennesker i det program!

Det er for god humor - men seriøst at fortælle på tv man har lært at give blow job af sin mor. Den kommentar tror jeg nok man kunne have været for uden

Anmeld

6. april 2011

L83

KaMa skriver:

Ja, den var ikke gået her. Både fordi min far ville være meget misundelige på, at han IKKE skulle med på Burger King OG fordi at det da er total turn-off med mor-datter-dateri.

ja de 2 der, er langt fra normale. Godt nok kan jeg snakke med min mor om det meste.

Meen ligefrem at stå og dele kondomer, tage på dobbeltdate sammen osv der må da være en grænse haha. Hun er ikke en Mor mere en veninde... Man lære altså heller ikke sin egen datter hvordan man gir et blowjob Come on altså

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

KaMa skriver:

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

Jeg tænkte det samme som dig .. sikke en særling ! og da de sidder på "burger king" hvor hendes mor begynder at snakke om blowjob  hva sker der for de 2, de kan da ikke være helt normale..

Anmeld

6. april 2011

twinny

KaMa skriver:

Til gengæld havde moren ikke brug for glidecreme

(hvad skete der lige for den manglende intim-grænse - både overfor datter OG tv-hold).

jamen altså det er forfærdeligt.... Jeg troede det var løgn....  De var begge helt væk.....

Anmeld

6. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Så det desværre ikke, men holder selv meget af at skraldgrine, forarges og undres over dem der er med i For lækker til love  Man blir SÅ tilfreds med sit eget liv når man ser sådanne programmer

Anmeld

6. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Så det desværre ikke, men holder selv meget af at skraldgrine, forarges og undres over dem der er med i For lækker til love  Man blir SÅ tilfreds med sit eget liv når man ser sådanne programmer

Ja, det gør man. Der findes altså nogle rystende mennesker derude.

Måske vi skulle kontakte Kåre Sand, så kunne han lave noget der hed De Gamle Donormødre eller Single(mor)liv.. SÅ vi kan få noget ordentlig på sendefladen, som ikke er til at grine af.. eller..

Anmeld

6. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det gør man. Der findes altså nogle rystende mennesker derude.

Måske vi skulle kontakte Kåre Sand, så kunne han lave noget der hed De Gamle Donormødre eller Single(mor)liv.. SÅ vi kan få noget ordentlig på sendefladen, som ikke er til at grine af.. eller..

Det vil jeg ikke byde min datter...men jeg ville klart se det, hvis NOGEN sku få lyst til at stille op

Anmeld

6. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Det vil jeg ikke byde min datter...men jeg ville klart se det, hvis NOGEN sku få lyst til at stille op

Ja, det vil jeg heller ikke byde mine. Tænk, hvis de fik klippet programmet, så det virkede som om, at jeg snakkede HEELT vildt meget. Det ville være Så snyd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.