Singleliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

mor til 2 skønne piger .

KaMa skriver:

Jeg sidder her i min sofa helt alene og SKRALDGRINER.

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

Altså hvad sker der for de mennesker i det program!

ville flove mig hvis jeg var hende , og så det at hendes mor opføre sig som hun gør er SÅ flovt i min verden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Vial

ønskebebsi skriver:

ville flove mig hvis jeg var hende , og så det at hendes mor opføre sig som hun gør er SÅ flovt i min verden ..

Moren har en grotesk opførsel. I øvrigt pinlig for ham den unge fyr, at alle nu kan se, hvad han tog hjem med - altså ham der tog med moren hjem.. hahaha. Desperado!!

Anmeld

13. april 2011

mor til 2 skønne piger .

KaMa skriver:

Moren har en grotesk opførsel. I øvrigt pinlig for ham den unge fyr, at alle nu kan se, hvad han tog hjem med - altså ham der tog med moren hjem.. hahaha. Desperado!!

ar det det a hun har lært sin datter a give et godt blowjob !! ..  ej men synes det sååååå pinligt måtte skrue væk midt i programmet for var ved a kaste op .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.