Singleliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

L83

KaMa skriver:

Jeg sidder her i min sofa helt alene og SKRALDGRINER.

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

Altså hvad sker der for de mennesker i det program!

hahahaha ULÆKKERT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mutti2B

Ha ha, dobbelt date på Burger King

Anmeld

5. april 2011

DLM

de er bare for meget dem alle sammen. tror sgu da f..... at de er single, der er da ingen der kan holde ud at være sammen med dem.

det gælder alle de der dating programmer.

Anmeld

5. april 2011

L83

KaMa skriver:

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

Årh gud jeg har kysset med en af deres dates

Anmeld

5. april 2011

Vial

Shit, hun er crazy! Og så dobbeltdate med sin mor....woooow!

Anmeld

5. april 2011

Vial

Linda83 skriver:

Årh gud jeg har kysset med en af deres dates

Var din mor med?

Anmeld

5. april 2011

sne190810

Åh. Jeg tør næsten ikke skrive det  ..

Min kæreste venner har gået i skole/er venner med hende.

Det er ikke for sjov, hun er vitterligt sådan dér som person, som hun er i programmet. På facebook er hendes status opdateringer noget a'la legendariske fordi hun er åbenbart også dér udlevere sig selv rimelig meget, i sådan en grad af man bare tænker ... OMFG!

Drengene har i hvert fald go' griner på over hende tit, hvis ikke dagligt.  Men hun skulle også være en sød nok pige, bare med rimelig meget fis i kasketten på den lidt foruroligende måde

Anmeld

5. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Ja man tænker hele tiden; nu kan det da ikke blive værre..men så.. Ha ha

Nu virker det heller ikke til at hendes mor er det bedste forbillede, så man var nok blevet mere chokeret hvis hun havde været en anstændig konservativ pige

Anmeld

5. april 2011

L83

KaMa skriver:

Var din mor med?

Hahaha nej bestemt ikke, ej tænk engang at tage på date med ens mor

Anmeld

5. april 2011

twinny

KaMa skriver:

jamen altså det er til grin..... Min kæreste og jeg sad bare gloede på hinanden...  jeg troede ikk mine egne ører

og hendes mor så godt nok slidt ud og lød som en havnearbejder når hun åbnede munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.