Singleliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.466 visninger
73 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Vial

Jeg sidder her i min sofa helt alene og SKRALDGRINER.

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

Altså hvad sker der for de mennesker i det program!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

heaven

KaMa skriver:

Joy, den nye pige på 22 år udtaler sig om, at hun har noget med lugte og mænds lugte kan tænde eller tænde af.

Hun fortæller, at når fyren er i bad, så kan hun finde på at lugte til hans boksershorts....liiige i revnen  Så sker det tit, at hun ikke har lyst til ham bagefter.... hahahaha, wonder why!

ja hun er godt nok få viderekommende!!!!!! og ligefrem indrømme at hun har lært blowjob af sin mor - aarrrhmen altså!!!

Anmeld

5. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

hahahahahaha.....hvor er det sjovt....og man kan jo slet ikke forstå at denne type mennesker er singler...

Anmeld

5. april 2011

Vial

Eva. skriver:

hahahahahaha.....hvor er det sjovt....og man kan jo slet ikke forstå at denne type mennesker er singler...

Tænker, at der er lidt OCD indeover....

Anmeld

5. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Tænker, at der er lidt OCD indeover....

Ok..har ikke set programmet...har bare oplevet et par af dem der er med i andre programmer og de virker også sådan lidt på grænsen til det normale..

Anmeld

5. april 2011

Vial

Eva. skriver:

Ok..har ikke set programmet...har bare oplevet et par af dem der er med i andre programmer og de virker også sådan lidt på grænsen til det normale..

Jeg har en veninde der skulle være med i Singleliv. De var gået i gang med optagelser. Hun levede dog ikke op til, at være "spændende" nok. Hun gad ikke date så massivt blandt andet. Så de afbrød samarbejdet.

Hun spurgte om kameraholdet måtte komme med til min 30 års fødselsdag.. ØH NEJ!

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

KaMa skriver:

Jeg underede mig meget over hende .. Jeg syns hun virker viildt mærkelig .. 

Anmeld

5. april 2011

Kamulla

uha hun er sku for underlig... helt ærligt!!! hun tænder mig HELT af..  puuhhaaaaa

Anmeld

5. april 2011

Vial

Sådan et forhold håber jeg så ALDRIG at jeg får til min datter: Så min skat. Så tager vi først papiret af isen...

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

KaMa skriver:

Sådan et forhold håber jeg så ALDRIG at jeg får til min datter: Så min skat. Så tager vi først papiret af isen...

hahaha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.