Hvilken klapvogn har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

misslea

Kirle skriver:

Selv halløjsovs (ELSKER det udtryk )

Vi har en emmaljunga city cross i creme og ja den er lav i kalechen. Hvis jeg havde haft frit bord så havde jeg valgt en Simo tror jeg De er bare lækre - havde simo i barnevogn nemlig.

hihihi

Havde godt nok ikke lige tænkt over højden på kalechen... hmmm!!! Jeg er bare helt forelsket i den....!!! Men nu er chancen godt nok ikke særlig stor for, at vi får et langt barn... heheh

Men det er da selvfølgelig med i overvejelserne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Pikku Myy

misslea skriver:

Den kiggede vi faktisk også på....!!! Men jeg er lidt betænklig ved de svingbare hjul...!!! Min veninde kunne slet ikke komme gennem sneen i vinters med de hjul.... så hun endte med at sælge den og købe en ny!!! Hmm...

Hvad er dine erfatinger med det?

Jeg tillader mig lige at svare

Vi har en Emmaljunga med svingbare hjul (kan ikke huske hvad modellen hedder), og det er rigtigt at det er næsten fuldstændigt umuligt at skubbe den når der ikke er ryddet for sne, men jeg synes ikke det er mere problematisk end at vi bare har vendt den og trukket på de store hjul når der var for meget sne. Den kan også være ret besværlig i fx skov, og helt umulig i sand. Tilgengæld er den helt FANTASTISK i byen. At man ikke behøver løfte forhjulene for at dreje + at man kan ikke er fastlåst til lige linier, er virkelig lækkert når man færdes i områder hvor der er mange mennesker.

Vi er rigtig glade for vores klapvogn. Den opfylder helt sikkert vores behov. At vi så har lidt besvær i uvejsomt terræn er til at leve med.

Anmeld

6. april 2011

hc=k

misslea skriver:

Den kender jeg slet ikke

Er du glad for den???

Jeg er super glad for den. Jeg kendte den heller ikke, men de bliver heller ikke lavet mere. Emmaljunga købte firmaet for at kunne bruge bremserne.

Anmeld

6. april 2011

minbaby

Vi har en Teutonia Mistral

Den kan vi varmt anbefale. Den har vendbart styr, super nemme bremser og så ligger de rigtig godt i den.

Vi har ikke plads i bilen til barnevognen, derfor skulle vi ha en klapvogn som Lærke også ville sove godt i, og det har vi fået.

Selen i den er også nem at bruge og sidder godt og sikkert på barnet. Den er også utrolig nem at klappesammen. Hjulene er punkter frie.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2011

misslea

pokulati skriver:

Jeg tillader mig lige at svare

Vi har en Emmaljunga med svingbare hjul (kan ikke huske hvad modellen hedder), og det er rigtigt at det er næsten fuldstændigt umuligt at skubbe den når der ikke er ryddet for sne, men jeg synes ikke det er mere problematisk end at vi bare har vendt den og trukket på de store hjul når der var for meget sne. Den kan også være ret besværlig i fx skov, og helt umulig i sand. Tilgengæld er den helt FANTASTISK i byen. At man ikke behøver løfte forhjulene for at dreje + at man kan ikke er fastlåst til lige linier, er virkelig lækkert når man færdes i områder hvor der er mange mennesker.

Vi er rigtig glade for vores klapvogn. Den opfylder helt sikkert vores behov. At vi så har lidt besvær i uvejsomt terræn er til at leve med.

Hejsa...

tusind tak for dit svar!!!

Tjaaa... altså, det er ret vigtigt, at den kan køre i skov, sand, sne osv!! Derfor tror jeg også, at vi vælger en uden de små svingbare hjul! Men ja, de der svingbare hjulp virkede fandme skønne og nemme at køre rundt med!! Det nytter bare ikke, hvis jeg ikke kan komme gennem sneen osv

Men jeg forstår helt sikkert godt, at mange vælger dem!!

Anmeld

6. april 2011

misslea

minbaby skriver:

Vi har en Teutonia Mistral

Den kan vi varmt anbefale. Den har vendbart styr, super nemme bremser og så ligger de rigtig godt i den.

Vi har ikke plads i bilen til barnevognen, derfor skulle vi ha en klapvogn som Lærke også ville sove godt i, og det har vi fået.

Selen i den er også nem at bruge og sidder godt og sikkert på barnet. Den er også utrolig nem at klappesammen. Hjulene er punkter frie.

tusind tak for svar!!

hvad måtte I give for den??

Anmeld

6. april 2011

minbaby

misslea skriver:

tusind tak for svar!!

hvad måtte I give for den??

Normal prisen er 4400 kroner. Men vi fik den på tilbud til 3500 kr

Den er absolut alle pengene værd. Vi har forøvrigt valgt IKKE at købe med svingbare hjul. Det har vi på vores barnevogn, og er super glad ved det på den. MEN MEN MEN det dutter ikke i terræn, og da vi vuderede at man noget oftere kommer i skoven, grus stier og lign med en klapvogn, valgte vi faste hjul.

Anmeld

6. april 2011

misslea

minbaby skriver:

Normal prisen er 4400 kroner. Men vi fik den på tilbud til 3500 kr

Den er absolut alle pengene værd. Vi har forøvrigt valgt IKKE at købe med svingbare hjul. Det har vi på vores barnevogn, og er super glad ved det på den. MEN MEN MEN det dutter ikke i terræn, og da vi vuderede at man noget oftere kommer i skoven, grus stier og lign med en klapvogn, valgte vi faste hjul.

Jep - jeg er næsten også sikker på, at vi vælger vores klapvogn uden svingbare hjul!!

Jaaah... de fleste klapvogne kommer jo op i den prisklasse...!!! Wilma fik doh 5000 kr af sin farmor og farfar til en klapvogn her til hendes barnedåb, så det er jo bare SÅ dejligt!!! Ellers var børnepengene gået til den

Anmeld

6. april 2011

Sesse89

Vi har Esprit i lilla og beig. Minder lidt om den på billedet men med bøjle og sommerfugl på

Den skulle koste 1200kr men der var 25% rabat og et insektenet gratis da det var udstilling modelen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2011

minbaby

misslea skriver:

Jep - jeg er næsten også sikker på, at vi vælger vores klapvogn uden svingbare hjul!!

Jaaah... de fleste klapvogne kommer jo op i den prisklasse...!!! Wilma fik doh 5000 kr af sin farmor og farfar til en klapvogn her til hendes barnedåb, så det er jo bare SÅ dejligt!!! Ellers var børnepengene gået til den

Vi købte også vores da vi fik børnepengene i januar

Held og lykke med jagten på den perfekte vogn for jer Glæder mig til at høre hvad i valgte og hvorfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.