pokulati skriver:
Jeg tillader mig lige at svare 
Vi har en Emmaljunga med svingbare hjul (kan ikke huske hvad modellen hedder), og det er rigtigt at det er næsten fuldstændigt umuligt at skubbe den når der ikke er ryddet for sne, men jeg synes ikke det er mere problematisk end at vi bare har vendt den og trukket på de store hjul når der var for meget sne. Den kan også være ret besværlig i fx skov, og helt umulig i sand. Tilgengæld er den helt FANTASTISK i byen. At man ikke behøver løfte forhjulene for at dreje + at man kan ikke er fastlåst til lige linier, er virkelig lækkert når man færdes i områder hvor der er mange mennesker.
Vi er rigtig glade for vores klapvogn. Den opfylder helt sikkert vores behov. At vi så har lidt besvær i uvejsomt terræn er til at leve med.
Hejsa...
tusind tak for dit svar!!!
Tjaaa... altså, det er ret vigtigt, at den kan køre i skov, sand, sne osv!! Derfor tror jeg også, at vi vælger en uden de små svingbare hjul! Men ja, de der svingbare hjulp virkede fandme skønne og nemme at køre rundt med!! Det nytter bare ikke, hvis jeg ikke kan komme gennem sneen osv 
Men jeg forstår helt sikkert godt, at mange vælger dem!!
Anmeld