Hvilken klapvogn har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

misslea

hc=k skriver:

Jeg vil da gerne vise min klapvogn frem

jeg har købt en Herqules Raptor 3 spin

Den kender jeg slet ikke

Er du glad for den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Lunae

misslea skriver:

Den kiggede vi faktisk også på....!!! Men jeg er lidt betænklig ved de svingbare hjul...!!! Min veninde kunne slet ikke komme gennem sneen i vinters med de hjul.... så hun endte med at sælge den og købe en ny!!! Hmm...

Hvad er dine erfatinger med det?

Jeg har ikke haft den i vinters, så jeg kan ikke sige det med 100 % sikkerhed. Jeg har haft akkurat samme bekymringer, men den kører bare som en drøm. Jeg har både kørt i skov, på brosten og på græs og det har ikke været noget problem, overhovedet! Den er bare så god

Anmeld

5. april 2011

misslea

Lunae skriver:

Jeg har ikke haft den i vinters, så jeg kan ikke sige det med 100 % sikkerhed. Jeg har haft akkurat samme bekymringer, men den kører bare som en drøm. Jeg har både kørt i skov, på brosten og på græs og det har ikke været noget problem, overhovedet! Den er bare så god

okay

hvad gav I for den???

Anmeld

5. april 2011

L.J.L

misslea skriver:

Halløjsovs derude....!!!!

Nu er det tid til at købe klapvogn.... eller i hvert fald indenfor nærmeste fremtid!!!

Vi har snakket idt om, hvilke kriterier vi har... og det skal i hvert fald være en god robust vogn, hvor Wilma kan ligge godt og trygt og sove!!

Vi har været lidt ud at kigge, og vi er faldet for en Emmaljunga City Cross!!! Kunne godt li' at stellet er så let, og at barnet ligger godt og trygt dernede, når det sover!

Vi er nemlig typerne, der ALTID er på farten, og den fylder jo en del mindre end barnevognen... Så vi vil nok komme til at bruge den meget... og derfor er det også vigtigt, at det er en vogn, som hun kan sove i ligeså godt som i barnevognen!!!

Hvilken klapvogn i???

Hvad er fordelen og ulempen ved den???

Kom glad med alle jeres erfaringer!!!

Vi har lige købt emmaljunga cerox, og den er super lækker! Vi har med vilje valgt modellen uden svingbare forhjul da vi har hørt fra mange at de er svære at gå med hvis man vender styret så de svingbare hjul er ind mod en, hvis du kan forstå

Det eneste minus ved cerox'en er at der ikke er særlig mget plads til varer nedenunder, men det tror jeg gælder de fleste klapvogne, da de jo typisk er lavere end en barnevogn vil være.

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

Stokke Den er virkelig lækker ! .. Udfylder alle de krav du beskriver

Anmeld

5. april 2011

Lunae

misslea skriver:

okay

hvad gav I for den???

Vi gav knap 5000 kr inkl forlæder! Det er virkelig mange penge, men den er så god

Anmeld

5. april 2011

Valle81

Lunae skriver:

Emmaljunga Nitro City i farven pro Coffee. Jeg den! Jeg var meget i tvivl om, om vi skulle have faste hjul eller svinghjul. Vi besluttede os for svinghjul og elsker det! det er bare noget helt andet at gå rundt og jeg har lyst til at trille med klapvognen hele tiden! Den kan også sagtens gå i skoven - den kører bare godt! Den kan jeg varmt anbefale - den er alle pengene værd

Det eneste reelle minus er varekurven - den er ret lille, men det er den desværrre på de fleste fra emmaljunga

Kan kun på det stærkeste anbefale den:0)

Vi har selv den samme bare i tvillinge udgaven:0)

Jeg elsker elsker elsker den - den kører somen drøm,farven er så smuk og de sidder bare så godt:0)

Anmeld

5. april 2011

Valle81

Lunae skriver:

Vi gav knap 5000 kr inkl forlæder! Det er virkelig mange penge, men den er så god

Det er vildt at enkelt vognen er så dyr - vi gav 6399 fort tvillingevogn og overlædder/forlædder eller hvad det hedder:0)

Anmeld

5. april 2011

Lunae

Valle81 skriver:

Kan kun på det stærkeste anbefale den:0)

Vi har selv den samme bare i tvillinge udgaven:0)

Jeg elsker elsker elsker den - den kører somen drøm,farven er så smuk og de sidder bare så godt:0)

Anmeld

5. april 2011

Sommerfuglelarven

Vi har haft (3 stk da de blev stjålet) Emmaljunga Cerox, og vi har været SÅ glade for dem, og jeg vil til enhver tid vælge den igen!

Vi har også haft en Emmaljunga Edge Duo Combi, men den solgte vi, da hun voksede ud af barnevognsdelen, og vi alligevel bedre kunne lide Cerox'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.