Hvilken klapvogn har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

patella

misslea skriver:

Halløjsovs derude....!!!!

Nu er det tid til at købe klapvogn.... eller i hvert fald indenfor nærmeste fremtid!!!

Vi har snakket idt om, hvilke kriterier vi har... og det skal i hvert fald være en god robust vogn, hvor Wilma kan ligge godt og trygt og sove!!

Vi har været lidt ud at kigge, og vi er faldet for en Emmaljunga City Cross!!! Kunne godt li' at stellet er så let, og at barnet ligger godt og trygt dernede, når det sover!

Vi er nemlig typerne, der ALTID er på farten, og den fylder jo en del mindre end barnevognen... Så vi vil nok komme til at bruge den meget... og derfor er det også vigtigt, at det er en vogn, som hun kan sove i ligeså godt som i barnevognen!!!

Hvilken klapvogn i???

Hvad er fordelen og ulempen ved den???

Kom glad med alle jeres erfaringer!!!

Vi har en Teutonia. Den er super god. Nem at klappe sammen, nem at vende styret på og så kan bebs ligge rigtig godt, også som større barn. Bastian sov ikke til middag i andet hele sidste sommer på ferien, og det var ingen problem.

Evt i koldere perioder, skal du måske bare lade barnet sove i en kørepose eller lignende, for den er naturligvis ikke så varm som en barnevogn. Men det kan sagtens lade sig gøre. 

Vi regner med, at hvis vi får nr. 2 inden Bastian er færdig med at sove til middag, så skal han bare sove i klapvognen, og det blir ingen problem i den i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Vi har en emmaljunga cerox 360'

Den købte vi i aug 08 og den har intet fejlet ej heller falmet. Vi har brugt dem som barnevogn fra han var helt ny. 

På vores kan forhjulene (de drej bare) låses og mener at det kan de andre emmaljunga's også der har de drejehjul. 

Så den har gået i dyb sne - hundemarch langs strand og i sko. 

Den har vendbart styr og vendbar overdel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2011

Mor til L&S

Lunae skriver:

Emmaljunga Nitro City i farven pro Coffee. Jeg den! Jeg var meget i tvivl om, om vi skulle have faste hjul eller svinghjul. Vi besluttede os for svinghjul og elsker det! det er bare noget helt andet at gå rundt og jeg har lyst til at trille med klapvognen hele tiden! Den kan også sagtens gå i skoven - den kører bare godt! Den kan jeg varmt anbefale - den er alle pengene værd

Det eneste reelle minus er varekurven - den er ret lille, men det er den desværrre på de fleste fra emmaljunga

Den har vi også - bare i sort og vi er SÅ glade for den

Vi har også taget med svinghjule og er også meget glad for det da den er SUPER nem at gå med... Evt en strøgtur med mange mennesker kan man nemmere dreje forbi folk med disse hjul.

FOR DENNE MODEL HERFRA

Anmeld

5. april 2011

Mor til L&S

linselouise skriver:

Vi har lige købt emmaljunga cerox, og den er super lækker! Vi har med vilje valgt modellen uden svingbare forhjul da vi har hørt fra mange at de er svære at gå med hvis man vender styret så de svingbare hjul er ind mod en, hvis du kan forstå

Det eneste minus ved cerox'en er at der ikke er særlig mget plads til varer nedenunder, men det tror jeg gælder de fleste klapvogne, da de jo typisk er lavere end en barnevogn vil være.

Vi har en emmaljunga med svingbare hjule og det er rigtig at det ikke er så godt med den små hjuk ind på end og lige præcis DERFOR vender man ikke styret på vores, men sælge klapvognen

Vi er SÅ glade for de svinghjul...

Anmeld

5. april 2011

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Kan kun på det stærkeste anbefale den:0)

Vi har selv den samme bare i tvillinge udgaven:0)

Jeg elsker elsker elsker den - den kører somen drøm,farven er så smuk og de sidder bare så godt:0)

Så enig  Vi eeeelsker vores

Anmeld

5. april 2011

<3

Selv halløjsovs (ELSKER det udtryk )

Vi har en emmaljunga city cross i creme og ja den er lav i kalechen. Hvis jeg havde haft frit bord så havde jeg valgt en Simo tror jeg De er bare lækre - havde simo i barnevogn nemlig.

Anmeld

5. april 2011

L.J.L

Mor til Liva skriver:

Vi har en emmaljunga med svingbare hjule og det er rigtig at det ikke er så godt med den små hjuk ind på end og lige præcis DERFOR vender man ikke styret på vores, men sælge klapvognen

Vi er SÅ glade for de svinghjul...

Vi ville så hellere have vendbart styr for det er da mega besværligt at vende selve klapvognsdelen, det gør man jo ikke bare lige med et snuptag som man gør med styret

Anmeld

5. april 2011

Mor til L&S

linselouise skriver:

Vi ville så hellere have vendbart styr for det er da mega besværligt at vende selve klapvognsdelen, det gør man jo ikke bare lige med et snuptag som man gør med styret

Vi kan gøre begge dele og synes det er nemt at vende overdelen også!

Anmeld

5. april 2011

cecilie1984

misslea skriver:

Halløjsovs derude....!!!!

Nu er det tid til at købe klapvogn.... eller i hvert fald indenfor nærmeste fremtid!!!

Vi har snakket idt om, hvilke kriterier vi har... og det skal i hvert fald være en god robust vogn, hvor Wilma kan ligge godt og trygt og sove!!

Vi har været lidt ud at kigge, og vi er faldet for en Emmaljunga City Cross!!! Kunne godt li' at stellet er så let, og at barnet ligger godt og trygt dernede, når det sover!

Vi er nemlig typerne, der ALTID er på farten, og den fylder jo en del mindre end barnevognen... Så vi vil nok komme til at bruge den meget... og derfor er det også vigtigt, at det er en vogn, som hun kan sove i ligeså godt som i barnevognen!!!

Hvilken klapvogn i???

Hvad er fordelen og ulempen ved den???

Kom glad med alle jeres erfaringer!!!

Vi har denne og var også lidt usikker på det med dreje hjulene men har ikke fortrudt det.

Før denne havde vi en super flot i rød med alm hjul men stadig punkterfrie, den var nu også god. Den så sådan ud.

Så tror det er meget individuelt om man er til dreje hjulene eller ej. Men de kan jo låses fast så de ikke drejer. Og synes bare den køre meget nemmere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2011

misslea

linselouise skriver:

Vi har lige købt emmaljunga cerox, og den er super lækker! Vi har med vilje valgt modellen uden svingbare forhjul da vi har hørt fra mange at de er svære at gå med hvis man vender styret så de svingbare hjul er ind mod en, hvis du kan forstå

Det eneste minus ved cerox'en er at der ikke er særlig mget plads til varer nedenunder, men det tror jeg gælder de fleste klapvogne, da de jo typisk er lavere end en barnevogn vil være.

Vi kiggede nemlig også på Ceroxen....

Den virker super lækker!!! Vi blev dog rigtig begejstrede for City Cross'en.... den virkede meget lettere, men er ellers helt magen til!!! Tror vi ender med én af de modeller faktisk!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.