Hvilken klapvogn har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.345 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. april 2011

misslea

Halløjsovs derude....!!!!

Nu er det tid til at købe klapvogn.... eller i hvert fald indenfor nærmeste fremtid!!!

Vi har snakket idt om, hvilke kriterier vi har... og det skal i hvert fald være en god robust vogn, hvor Wilma kan ligge godt og trygt og sove!!

Vi har været lidt ud at kigge, og vi er faldet for en Emmaljunga City Cross!!! Kunne godt li' at stellet er så let, og at barnet ligger godt og trygt dernede, når det sover!

Vi er nemlig typerne, der ALTID er på farten, og den fylder jo en del mindre end barnevognen... Så vi vil nok komme til at bruge den meget... og derfor er det også vigtigt, at det er en vogn, som hun kan sove i ligeså godt som i barnevognen!!!

Hvilken klapvogn i???

Hvad er fordelen og ulempen ved den???

Kom glad med alle jeres erfaringer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

misslea

og forresten... sæt gerne et billede ind af jeres klapvogne

Så frøken nysgerrig her, kan se, hvordan de ser ud...

Anmeld

5. april 2011

Christina.78

En god klapvogn kan hurtigt gå hen og blive familiens yndlings transportmiddel. Når baby kommer op at sidde frem for at ligge i barnevognens trygge favn, sker der pludselig en masse spændende ting. Kontakten til far og mor. Udsigten til naturen, byen, forbipasserende og trafikken er alt sammen med til at stimulere og udfordre babys sanser. Bliver indtrykkene for meget eller er det tid til en lur, klappes sædet tilbage og baby ligger
trygt og godt under kalechen.

Den perfekte klapvogn skal vælges efter hvilke behov familien har. Skal den være lille og nem at manøvrere med i byen? Skal den kunne holde til en masse traveture i skoven?

Der er masse af krav fra Jeres side, så sid ned og find ud af hvad den skulle kunne eller skal holde til først og fremmest..

Vi bor "på landet" og går titi ture i skov og åbne landskaber så vores skulle kunne holde til et ujævnt terræn men stadig være komfortabel for bettetøzen. Havde vi den med på shopping skuulle hun også kunne hvile i den..

Vi har en Zero2Four fra Babysam som vi er utrolig glade for..den fik vi på bud til 1100 kr..koster 2000 til normalpris..hun sidder godt i den, hun kan sove i den, der er godt med højde ved kalechen Et problem som andre dyre mærker af og til har bl.a. teutonia, som var vores favorit), den har punkterfri hjul, og fylder ikke så meget i bagagerummet i bilen og så er den let at klappe sammen, og vejer ikke så meget igen..

Zero2four Sofia Kalecheklapvogn

Vores er så bare rød

men hvis muligheden er der, så tag ud og kigge samt prøve med sønnike - der får I det bedste resultat..

Og vil lige tilføje at den har vendbart styr, så børnene både kan sidde med front mod forældrene og den anden vej

Anmeld

5. april 2011

roenlund

Jeg har en basson Milan som jeg er rigtig glad for, svingbart styr, kan være i vores meget lille bil godt liggemål.

jeg har en med nogle fine ringe på men kan ikke finde et billede af den, kan kun finde den i sort, og det kan jeg ikke få lov at ligge ind.

Jeg fravalgte emmajunga da jeg har hørt flere steder at der ikke er højt nok under kalechen når børnene bliver store, fravalgte teutonia af samme årsag.

Anmeld

5. april 2011

Christina.78

roenlund skriver:

Jeg har en basson Milan som jeg er rigtig glad for, svingbart styr, kan være i vores meget lille bil godt liggemål.

jeg har en med nogle fine ringe på men kan ikke finde et billede af den, kan kun finde den i sort, og det kan jeg ikke få lov at ligge ind.

Jeg fravalgte emmajunga da jeg har hørt flere steder at der ikke er højt nok under kalechen når børnene bliver store, fravalgte teutonia af samme årsag.

Den med højden under kalechen er rigtig nok..dog har teutoniaen mere plads end emmaljungaen men begge ikke meget plads i forhold til andre mærker..

Anmeld

5. april 2011

meem

Vi har to forskellige... Carena klapvognen er i ønskebørn blevet kåret til årets bedste i 2009.. den er da også super god.. med vendbart styr og det hele.. men den er ikke i overstykket (det der ligger henover barnet) den slutter ikke til i siderne så det blæser faktisk ind på barnets små ben når der er sidevind...

Så vi har købt os en basson baby og den er bare super god ! Den kan alt.. den eneste ulempe ved den er at den fylder noget mere i bagagerummet (i bredden) end som carenaen gør...

Billede 1 - Carena

Billede 2 - Basson Baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2011

misslea

Tusind tak for jeres svar allesammen!!!!

Jeg synes, at det er en MEGA jungle at finde rundt i... hmmm!!!

Sådan en klapvogn skal virkelig udfylde mange behov...

1. God at sove i.

2. let at klappe sammen

3. punkterfri dæk

4. Skal kunne køre i sne, sand, skov etc....

Anmeld

5. april 2011

Lunae

Halløjsovs derude....!!!!

Nu er det tid til at købe klapvogn.... eller i hvert fald indenfor nærmeste fremtid!!!

Vi har snakket idt om, hvilke kriterier vi har... og det skal i hvert fald være en god robust vogn, hvor Wilma kan ligge godt og trygt og sove!!

Vi har været lidt ud at kigge, og vi er faldet for en Emmaljunga City Cross!!! Kunne godt li' at stellet er så let, og at barnet ligger godt og trygt dernede, når det sover!

Vi er nemlig typerne, der ALTID er på farten, og den fylder jo en del mindre end barnevognen... Så vi vil nok komme til at bruge den meget... og derfor er det også vigtigt, at det er en vogn, som hun kan sove i ligeså godt som i barnevognen!!!

Hvilken klapvogn i???

Hvad er fordelen og ulempen ved den???

Kom glad med alle jeres erfaringer!!!

Emmaljunga Nitro City i farven pro Coffee. Jeg den! Jeg var meget i tvivl om, om vi skulle have faste hjul eller svinghjul. Vi besluttede os for svinghjul og elsker det! det er bare noget helt andet at gå rundt og jeg har lyst til at trille med klapvognen hele tiden! Den kan også sagtens gå i skoven - den kører bare godt! Den kan jeg varmt anbefale - den er alle pengene værd

Det eneste reelle minus er varekurven - den er ret lille, men det er den desværrre på de fleste fra emmaljunga

Anmeld

5. april 2011

hc=k

Jeg vil da gerne vise min klapvogn frem

jeg har købt en Herqules Raptor 3 spin

Anmeld

5. april 2011

misslea

Lunae skriver:

Emmaljunga Nitro City i farven pro Coffee. Jeg den! Jeg var meget i tvivl om, om vi skulle have faste hjul eller svinghjul. Vi besluttede os for svinghjul og elsker det! det er bare noget helt andet at gå rundt og jeg har lyst til at trille med klapvognen hele tiden! Den kan også sagtens gå i skoven - den kører bare godt! Den kan jeg varmt anbefale - den er alle pengene værd

Det eneste reelle minus er varekurven - den er ret lille, men det er den desværrre på de fleste fra emmaljunga

Den kiggede vi faktisk også på....!!! Men jeg er lidt betænklig ved de svingbare hjul...!!! Min veninde kunne slet ikke komme gennem sneen i vinters med de hjul.... så hun endte med at sælge den og købe en ny!!! Hmm...

Hvad er dine erfatinger med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.