h_bernie skriver:
Neeej hvor lækkert! Det skal du være glad for.
Jeg står og skal have August i en børnehave om 14 dage, er lidt ked af den han skal i. Ringede til pladsanvisningen og hørte om udsigten til en plads i den jeg havde ønsket, men der ville gå 4 måneder, hvor han så skulle gå hjemme...nej tak. Så han starter efter påske i den vi fik tildelt. Men ja ja, det skal nu nok blive ok
Ja selvfølelig skal det nok blive mere end okay, for August det er jeg sikker på 
Som jeg skrev, vil Malucca slet ikke kunne fungere i en stor BH, og heroppe er det meget brugt i BH at børnene selv skal styre, hvornår de spiser, det vil hun bla. slet slet slet ikke kunne finde ud af. Samtidig vil hun blive kulleret hvis, der var så mange børn og ikke mindst larm... Så vil hun bare dagen lang stå i hjørnet og være ked af det.
Altså selvfølelig er jeg glad for hun kommer ind i den ønsket BH, som er en gammel villa, så der er mange stuer ifh. at der kun er 25 børn, og de bliver delt op efter behov, og der er en god nominering så derfor ville jeg havde hende der. Men jeg ville da også ønske hun ikke havde disse særlige behov, der gjorde det nødvendigt, at hun springer over køen :(
Anmeld