Opprioritering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

h_bernie

Neeej hvor lækkert! Det skal du være glad for.

Jeg står og skal have August i en børnehave om 14 dage, er lidt ked af den han skal i. Ringede til pladsanvisningen og hørte om udsigten til en plads i den jeg havde ønsket, men der ville gå 4 måneder, hvor han så skulle gå hjemme...nej tak. Så han starter efter påske i den vi fik tildelt. Men ja ja, det skal nu nok blive ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Klitgaard

det er da bare dejligt tillykke med det

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

eeej, hvor er det skønt for jer! Det må være en kæmpe lettelse for dig! Dejligt med en god dagplejepædagog (de hænger sg* ikke på træerne)

Ja jeg er super lettet. så nu kan jeg så gå i tænke-box over hvilke skole jeg skal ha´ind på.... Puhada der er mange valg man skal tage!!!

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Hun kan perle ugler hjemme på kammeret, resten af sine dage

Buddy! Hvor er det fedt for dronningen!!Og for moar !!

Ja det er über fedt!!!

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Det var da fantastisk dejligt nyt!!

Ja den bedste nyheder i længere tid

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

h_bernie skriver:

Neeej hvor lækkert! Det skal du være glad for.

Jeg står og skal have August i en børnehave om 14 dage, er lidt ked af den han skal i. Ringede til pladsanvisningen og hørte om udsigten til en plads i den jeg havde ønsket, men der ville gå 4 måneder, hvor han så skulle gå hjemme...nej tak. Så han starter efter påske i den vi fik tildelt. Men ja ja, det skal nu nok blive ok

Ja selvfølelig skal det nok blive mere end okay, for August det er jeg sikker på

Som jeg skrev, vil Malucca slet ikke kunne fungere i en stor BH, og heroppe er det meget brugt i BH at børnene selv skal styre, hvornår de spiser, det vil hun bla. slet slet slet ikke kunne finde ud af. Samtidig vil hun blive kulleret hvis, der var så mange børn og ikke mindst larm... Så vil hun bare dagen lang stå i hjørnet og være ked af det.

Altså selvfølelig er jeg glad for hun kommer ind i den ønsket BH, som er en gammel villa, så der er mange stuer ifh. at der kun er 25 børn, og de bliver delt op efter behov, og der er en god nominering så derfor ville jeg havde hende der. Men jeg ville da også ønske hun ikke havde disse særlige behov, der gjorde det nødvendigt, at hun springer over køen :(

Anmeld

6. april 2011

h_bernie

Rose <3 skriver:

Ja selvfølelig skal det nok blive mere end okay, for August det er jeg sikker på

Som jeg skrev, vil Malucca slet ikke kunne fungere i en stor BH, og heroppe er det meget brugt i BH at børnene selv skal styre, hvornår de spiser, det vil hun bla. slet slet slet ikke kunne finde ud af. Samtidig vil hun blive kulleret hvis, der var så mange børn og ikke mindst larm... Så vil hun bare dagen lang stå i hjørnet og være ked af det.

Altså selvfølelig er jeg glad for hun kommer ind i den ønsket BH, som er en gammel villa, så der er mange stuer ifh. at der kun er 25 børn, og de bliver delt op efter behov, og der er en god nominering så derfor ville jeg havde hende der. Men jeg ville da også ønske hun ikke havde disse særlige behov, der gjorde det nødvendigt, at hun springer over køen

Det bliver da bare super godt for hende så! Lyder da også til at være et rigtig hyggeligt sted. 

Anmeld

6. april 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Ja jeg er super lettet. så nu kan jeg så gå i tænke-box over hvilke skole jeg skal ha´ind på.... Puhada der er mange valg man skal tage!!!

pyyyyyhhh, skole... ja, det skal der jo også tages stilling til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.