Opprioritering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg er ikke nået længere end det stadie, at jeg faktisk overhovedet ikke kan se hvorfor Sol skulle have behov for at se andre end sin mor og far hver dag de der med skole og uddannelse er STÆRKT opreklameret, hvis du spørger mig. Karina og Anna grinede af mig igår og spurgte om jeg da ville have at Sol blev uddannet som "hjemmegående barn" - og jeg synes ærlig talt ikke det lød så tosset

Det kan jeg da godt forstå du synes... Altså nu er Sol jo rimelig foran, så måske hun starten en nyt kultur, nemlig hjemmeløbende børn... frem til hun er 22 er bestemt heller ikke nødvendig, at se andre, i hvert fald ikke uden mor og far er med ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

oo

Rose <3 skriver:

Det kan jeg da godt forstå du synes... Altså nu er Sol jo rimelig foran, så måske hun starten en nyt kultur, nemlig hjemmeløbende børn... frem til hun er 22 er bestemt heller ikke nødvendig, at se andre, i hvert fald ikke uden mor og far er med

endelig en der er enig

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

endelig en der er enig

Jeps da, undre det dig...

-Btw når de bliver 22 skal de ha´skudt en gps-chip ind, så man ALTID kan følge dem... Basta-Bum!!!!

Anmeld

5. april 2011

oo

Rose <3 skriver:

Jeps da, undre det dig...

-Btw når de bliver 22 skal de ha´skudt en gps-chip ind, så man ALTID kan følge dem... Basta-Bum!!!!

basta!!!!!

skal vi ikke deles om en statsministerpost, tante lilla?

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

basta!!!!!

skal vi ikke deles om en statsministerpost, tante lilla?

Jow da, det lyder som en rigtig god idee... Så kan vi også ha´tøze-pigerne med os rundt.

-Og jeg er fri for at søge flere stillingere ;)

smider du lige en ansøgning afsted fra os begge?

Anmeld

5. april 2011

oo

Rose <3 skriver:

Jow da, det lyder som en rigtig god idee... Så kan vi også ha´tøze-pigerne med os rundt.

-Og jeg er fri for at søge flere stillingere

smider du lige en ansøgning afsted fra os begge?

jæs sir

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jæs sir

Husk at underskrive med tante Lilla og tante Grøn, så er jeg sikker på den går lige hjem i skabet :P

Anmeld

5. april 2011

Lilac

eeej, hvor er det skønt for jer! Det må være en kæmpe lettelse for dig! Dejligt med en god dagplejepædagog (de hænger sg* ikke på træerne)

Anmeld

5. april 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg er ikke nået længere end det stadie, at jeg faktisk overhovedet ikke kan se hvorfor Sol skulle have behov for at se andre end sin mor og far hver dag de der med skole og uddannelse er STÆRKT opreklameret, hvis du spørger mig. Karina og Anna grinede af mig igår og spurgte om jeg da ville have at Sol blev uddannet som "hjemmegående barn" - og jeg synes ærlig talt ikke det lød så tosset

Hun kan perle ugler hjemme på kammeret, resten af sine dage

Buddy! Hvor er det fedt for dronningen!!Og for moar !!

Anmeld

5. april 2011

Ida.

Det var da fantastisk dejligt nyt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.