Rose <3 skriver:
Hejsa
Bare lige et lille jubiii herfra 
Som nogle sikkert kan huske, så det første år hvor M gik i dp, havde hun dobbelplads, hun talte altså for 2 børn. Efter der er kommet det 4 barn er det gået ok, men alligevel har jeg kunne mærke en smule på hende. -Når de har været i legestue har hun været mere tryghedssøgende når vi kom hjem. Men hun hygger sig rigtig meget, mens det står på.
Nåh, men M skulle jo så starte i BH den 1 feb. 2012, hvilke jeg havde det dårligt over, da det er lige midt vinter, og jeg ved hun ville blive hårdt ramt med infektioner pga. nye baktusser.
Samtidig stod hun som nr. 12 til den BH jeg vil havde hende i. Det er en lille BH hvor der kun er 25 børn, hun vil slet ikke kunne klare en stor BH med fx 40-50 børn.
Nu har jeg så talt med dp-pæd. og M er nu opprioriteret til at kunne som min. blive i dp i 3 ekstra mdr. så det først er 1 maj som tidligst hun skal i BH, samtidig "springer hun over køen", så hun med sikkerhed kommer ind i den BH, som jeg vil havde hende i.
Knus fra en lettet mor 
Hvor er det bare dejligt for Jer!! Skønt når "systemet" er til at arbejde med og lytter på ens (barns) behov!