Opprioritering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Det var da godt nok gode nyheder

Stort tillykke med det.

Ja skønne nyheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

KWL

Det er jeg så glad for at høre...

Må føles godt.

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

ej det er da også mega skønt for jer, og ja det ville nok ikke være det mest optimale at hun skulle være hjemme. Godt det løste sig.

Ja det er så dejligt, osse for jer

Anmeld

5. april 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja rigtig dejligt, trods jeg slet ikke kan lide hende damen, så er hun rigtig god når det gælder sådan noget her. -Og det er jo vigtigst

Ja helt sikkert! Det er jo M det gælder!

Anmeld

5. april 2011

oo

fedt fedt fedt fedt fedt!!! at de kan tage den slags hensyn, så Frøken Glæde ikke skal gå børnhavekold og ligge syg hele næste vinter pga det

Anmeld

5. april 2011

AnneBJ

Rose <3 skriver:

Hejsa

Bare lige et lille jubiii herfra

Som nogle sikkert kan huske, så det første år hvor M gik i dp, havde hun dobbelplads, hun talte altså for 2 børn. Efter der er kommet det 4 barn er det gået ok, men alligevel har jeg kunne mærke en smule på hende. -Når de har været i legestue har hun været mere tryghedssøgende når vi kom hjem. Men hun hygger sig rigtig meget, mens det står på.

Nåh, men M skulle jo så starte i BH den 1 feb. 2012, hvilke jeg havde det dårligt over, da det er lige midt vinter, og jeg ved hun ville blive hårdt ramt med infektioner pga. nye baktusser.

Samtidig stod hun som nr. 12 til den BH jeg vil havde hende i. Det er en lille BH hvor der kun er 25 børn, hun vil slet ikke kunne klare en stor BH med fx 40-50 børn.

Nu har jeg så talt med dp-pæd. og M er nu opprioriteret til at kunne som min. blive i dp i 3 ekstra mdr. så det først er 1 maj som tidligst hun skal i BH, samtidig "springer hun over køen", så hun med sikkerhed kommer ind i den BH, som jeg vil havde hende i.

Knus fra en lettet mor

Hvor er det bare dejligt for Jer!! Skønt når "systemet" er til at arbejde med og lytter på ens (barns) behov!

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

fedt fedt fedt fedt fedt!!! at de kan tage den slags hensyn, så Frøken Glæde ikke skal gå børnhavekold og ligge syg hele næste vinter pga det

Ja altså jeg synes jo hun skulle blive i dp. indtil hun skal i skole, Uha tænk på alle de stoooore børn der er i en BH

Men ja det er godt nok dejligt, at det faldt på plads og så uden alle mulige forklaring, dp-pæd, sagde ja med det samme.

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Hvor er det bare dejligt for Jer!! Skønt når "systemet" er til at arbejde med og lytter på ens (barns) behov!

Ja det er nemlig super dejligt... Men desværre er det jo ikke sådan over alt....

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Det er jeg så glad for at høre...

Må føles godt.

Det er også bare så skønt

Anmeld

5. april 2011

oo

Rose <3 skriver:

Ja altså jeg synes jo hun skulle blive i dp. indtil hun skal i skole, Uha tænk på alle de stoooore børn der er i en BH

Men ja det er godt nok dejligt, at det faldt på plads og så uden alle mulige forklaring, dp-pæd, sagde ja med det samme.

jeg er ikke nået længere end det stadie, at jeg faktisk overhovedet ikke kan se hvorfor Sol skulle have behov for at se andre end sin mor og far hver dag de der med skole og uddannelse er STÆRKT opreklameret, hvis du spørger mig. Karina og Anna grinede af mig igår og spurgte om jeg da ville have at Sol blev uddannet som "hjemmegående barn" - og jeg synes ærlig talt ikke det lød så tosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.