Opprioritering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.196 visninger
37 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Klumpe-dumpe

Hejsa

Bare lige et lille jubiii herfra

Som nogle sikkert kan huske, så det første år hvor M gik i dp, havde hun dobbelplads, hun talte altså for 2 børn. Efter der er kommet det 4 barn er det gået ok, men alligevel har jeg kunne mærke en smule på hende. -Når de har været i legestue har hun været mere tryghedssøgende når vi kom hjem. Men hun hygger sig rigtig meget, mens det står på.

Nåh, men M skulle jo så starte i BH den 1 feb. 2012, hvilke jeg havde det dårligt over, da det er lige midt vinter, og jeg ved hun ville blive hårdt ramt med infektioner pga. nye baktusser.

Samtidig stod hun som nr. 12 til den BH jeg vil havde hende i. Det er en lille BH hvor der kun er 25 børn, hun vil slet ikke kunne klare en stor BH med fx 40-50 børn.

Nu har jeg så talt med dp-pæd. og M er nu opprioriteret til at kunne som min. blive i dp i 3 ekstra mdr. så det først er 1 maj som tidligst hun skal i BH, samtidig "springer hun over køen", så hun med sikkerhed kommer ind i den BH, som jeg vil havde hende i.

Knus fra en lettet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

TbCp

Nej hvor fantastisk at det kan lade sig gøre!!! 

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Nej hvor fantastisk at det kan lade sig gøre!!! 

Ja rigtig dejligt, trods jeg slet ikke kan lide hende damen, så er hun rigtig god når det gælder sådan noget her. -Og det er jo vigtigst ;)

Anmeld

5. april 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Hejsa

Som nogle sikkert kan huske, så det første år hvor M gik i dp, havde hun dobbelplads, hun talte altså for 2 børn. Efter der er kommet det 4 barn er det gået ok, men alligevel har jeg kunne mærke en smule på hende. -Når de har været i legestue har hun været mere tryghedssøgende når vi kom hjem. Men hun hygger sig rigtig meget, mens det står på.

Nåh, men M skulle jo så starte i BH den 1 feb. 2012, hvilke jeg havde det dårligt over, da det er lige midt vinter, og jeg ved hun ville blive hårdt ramt med infektioner pga. nye baktusser.

Samtidig stod hun som nr. 12 til den BH jeg vil havde hende i. Det er en lille BH hvor der kun er 25 børn, hun vil slet ikke kunne klare en stor BH med fx 40-50 børn.

Nu har jeg så talt med dp-pæd. og M er nu opprioriteret til at kunne som min. blive i dp i 3 ekstra mdr. så det først er 1 maj som tidligst hun skal i BH, samtidig "springer hun over køen", så hun med sikkerhed kommer ind i den BH, som jeg vil havde hende i.

Knus fra en lettet mor

EJ HVOR ER DET DA BARE FANTASTISK!!!
Det er jo en super go nyhed, stort tillykke med det

Anmeld

5. april 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Hejsa

Knus fra en lettet mor

ej hvor er det bare fedt!

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

EJ HVOR ER DET DA BARE FANTASTISK!!!
Det er jo en super go nyhed, stort tillykke med det

Tak, ja det er rigtig fantastisk.

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor er det bare fedt!

Ja det er bare sååååå fedt

Anmeld

5. april 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Hejsa

Knus fra en lettet mor

Hvor er det dejligt at høre! E kan osse pludselig få plads i den lille børnehave vi gerne vil have hende i, som hun osse er vant til at besøge med DP'en. Endda til den tid hun skal skifte fra DP'en d. 1 juni. Det er skønt, for jeg tror nok det ville blive lidt for hårdt for mig, hvis jeg skulle have hende hjemme til 1. Aug med min bækkenløsning...

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Bondepigen skriver:

Hvor er det dejligt at høre! E kan osse pludselig få plads i den lille børnehave vi gerne vil have hende i, som hun osse er vant til at besøge med DP'en. Endda til den tid hun skal skifte fra DP'en d. 1 juni. Det er skønt, for jeg tror nok det ville blive lidt for hårdt for mig, hvis jeg skulle have hende hjemme til 1. Aug med min bækkenløsning...

ej det er da også mega skønt for jer, og ja det ville nok ikke være det mest optimale at hun skulle være hjemme. Godt det løste sig.

Anmeld

5. april 2011

Karo

Det var da godt nok gode nyheder

Stort tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.