Hvad gør man med autostol når .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

signe.

morethanperfect skriver:

Orr det er bare så træls . Nu har vi heldigvis ingen bil , men en autostol er jo uundværlig hvis man lige blir hentet osv.. Overvejer bare og lade vær med og køre bil før han er 9 mdr.. Hehe .. 

hihi, der er nu alligevel lang tid til han bliver det, den bette gut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mor Til Julie<3

morethanperfect skriver:

Ens søn vejer 8,4 Kg. ???

På dem hvor der står fra 9 kg. står der de skal være 9 mdr... Men han er for bred til han kan være i dem 0-13 kg ... Hmm ..

Jeg har sådan en af de store autostole fra 9 kg til 36 kg ...
og min datter begyndte da og sidde i den da hun var omkring de her 7-8 måneder mener jeg ... Hun kan bruge den til hun blir`3-4 år gammel den det der stykke til ryggen bare kan tages af så det bare er en side pude ...

Anmeld

5. april 2011

MetteMTH

Kigger lige med, for min datter er 7 mdr, og vejede 8 kg sidst, så hun vejer da nok snart de 9 kg.. Jeg har prøvet en autostol til hende i ønskebørn, der sad hun rigtig godt.. Men skal lige høre, når de sidder i dem fra 9-18 kg, er der så også en der så en god hvile stilling til dem? og skal de kigge ud i mod vinduet, for nu sidder hun jo med ryggen til.

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

signe. skriver:

hihi, der er nu alligevel lang tid til han bliver det, den bette gut

Ja men syns alligevel tiden går såå hurtigt 

Anmeld

5. april 2011

signe.

morethanperfect skriver:

Ja men syns alligevel tiden går såå hurtigt 

det gør den virkelig også! vi skal holde 1 års fødselsdag her den 30 april.. det er slet slet ikke til at forstå.. they grow up so fast.... jeg er ret sikker på hasse snart både skal have kørekort og bil haha..

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

signe. skriver:

det gør den virkelig også! vi skal holde 1 års fødselsdag her den 30 april.. det er slet slet ikke til at forstå.. they grow up so fast.... jeg er ret sikker på hasse snart både skal have kørekort og bil haha..

Aaalt for stærkt . Jeg kan ikke følge med i tøj  .. Han har MEGET 62 og 68 han ik engang har brugt :O .. Hmm .. Træls ! 

Haha ja , det bare svært og forestille sig at ens lille "baby" blir stor engang ! 

Anmeld

5. april 2011

Pigent

morethanperfect skriver:

På dem hvor der står fra 9 kg. står der de skal være 9 mdr... Men han er for bred til han kan være i dem 0-13 kg ... Hmm ..

Römer Frist Class Plus (: Har den ikke selv, men synes den er smart og en ide til jer der har lidt store børn som ikke kan være i deres autostol(: 

http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/autostole/roemer/roemer-first-class-plus-0-mdr-4-aar

http://www.youtube.com/watch?v=Yog95UI_1rE

http://www.youtube.com/watch?v=1CG-s-CyMNY&feature=mfu_in_order&list=UL

Anmeld

4. maj 2011

Lenats31

morethanperfect skriver:

regeln om de 9 kg og sidde selv gælder kun hvis man vælger en fremadvendt. der findes større bagudvendte stole fra 0-18 kg. Nogle går helt til 25 kg bagudvendt. Sådan en vil løse problemet med snilde. mange af dem passer uanset test organisationers udtalelser ganske fint ind i selv små biler.

5 måneder er alt for tidligt til en fremadvendt ihvert fald. han er slet ikke klar til dette hverken med muskler organer og knogler.

At benene er bøjede eller fødderne rører bagsædets ryglæn er ikke en indikation for at stolen er for lille. det har slet ikke en sikkerhedsmæssig betydning. At hovedet rager op over kanten i babystolen er en helt anden snak. Så skal han skifte nu.

Lena

Anmeld

4. maj 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Vi havde en ricaro 0-13 kg, som hun hurtigt voksede ud af (hovedet gik over kanten), så vi tog i babysam og lejede en Römer 0-13 kg, og den kan hun fint passe... Man skal bare være klar over, at det koster 500 kr i dep. 100 kr for rengøring, og 75 kr om måneden for at leje, så det blev en stor regning lige da. Men de 500 får vi jo tilbage igen, og beløbet på 75 kr om måneden, var fordi vi kun ville leje den i 3 mdr, ellers havde det også været billigere  

Og hun sidder bare så meget bedre i Römer'eren, end hun nogensinde har gjort i ricaro'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.