Hvad gør man med autostol når .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

signe.

morethanperfect skriver:

Taaaak søde  

Ja, håber du finder en løsning! jeg er i samme boldgade(næsten) min dreng er 11 mdr men vejer kun 6 kg(for tidlig født) MEN han er bare vildt lang, så hans fødder kommer enten til at hvile op af bagsædet, elelr han krymper dem sådan sammen.. har snakket med min SP men det virker nemlig også abre som om at han er aaaaaalt for stor til den stol, men der er desværre 3 kg til at vi overhoveedet bare må tænke på at flytte ham.. så forstår din situation så ganske udemærket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

morethanperfect

signe. skriver:

Ja, håber du finder en løsning! jeg er i samme boldgade(næsten) min dreng er 11 mdr men vejer kun 6 kg(for tidlig født) MEN han er bare vildt lang, så hans fødder kommer enten til at hvile op af bagsædet, elelr han krymper dem sådan sammen.. har snakket med min SP men det virker nemlig også abre som om at han er aaaaaalt for stor til den stol, men der er desværre 3 kg til at vi overhoveedet bare må tænke på at flytte ham.. så forstår din situation så ganske udemærket..

Orr det er bare så træls . Nu har vi heldigvis ingen bil , men en autostol er jo uundværlig hvis man lige blir hentet osv.. Overvejer bare og lade vær med og køre bil før han er 9 mdr.. Hehe .. 

Anmeld

5. april 2011

Thalia

Kan han heller ikke være der hvis i lader være med at give ham overtøj på?

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

Thalia skriver:

Kan han heller ikke være der hvis i lader være med at give ham overtøj på?

Nej 

Anmeld

5. april 2011

Thalia

morethanperfect skriver:

Nej 

Ævs da

Så ville jeg nok ligesom andre foreslår, finde en anden babyautostol at sætte ham i.

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

Thalia skriver:

Ævs da

Så ville jeg nok ligesom andre foreslår, finde en anden babyautostol at sætte ham i.

Ja det tror jeg også jeg blir nød til hvis jeg vil ha ham med ud og køre

Anmeld

5. april 2011

bonnie81

morethanperfect skriver:

Hvor smart ! Hvad er det for et mærke ?

mener den hedder noget hen af bebe et el andet men britax laver også nogen.

brøv den blå avis der kan du helt sikkert fnde en . vi har købt vores brugt af nogen venner.

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

bonnie81 skriver:

mener den hedder noget hen af bebe et el andet men britax laver også nogen.

brøv den blå avis der kan du helt sikkert fnde en . vi har købt vores brugt af nogen venner.

Okay . Tak for svar 

Anmeld

5. april 2011

bonnie81

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11879

hej her er et link til en 0-18kg stol

Anmeld

5. april 2011

henh01

lyder dyrt og surt at du allerede må ud og finde en anden autostol Min søn er 4½ mdr og vejer 9,2 kg - han kan stadig godt være i sin.. Hvis han ikke kan indtil han bliver 9 mdr så ved jeg ærlig talt heller ikke hvad jeg gør. Så må jeg lade være at køre indtil..   Den nye autostol er også i hus - fra 9 mdr - 36 kg. Så håber ikke jeg skal ud og bruge flere penge på denne konto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.