Hvordan går du ud af bussen med barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Jamen buschefførene i Kolding er de værste i DK. I dag kørte en krafteedermame lige ud foran en lastbil som måtte lave en nødopbremsning. Altså den var 50 meter fra et fuldt stop, hvor busser så køre ind foran cirka 20 meter fra stoppet, så thanks god for, at lastbilenchefføren var hurtig og allerede have bremset lidt ned.

Utroligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

sarahb

tager den baglæns ud...

Anmeld

4. april 2011

Zeus

Er det kun når det er bybusser vi snakker om? For tit kører jeg med én, som har 3-4 trin op, og der skal jeg have hjælp hver gang  

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Utroligt!

ja, han for også en klage imorgen. Tog billed af bussens nummer og har noteret, hvad tid det skete. Ville så gerne have haft fat i lastbilchefføren, så han også kunne sige/skrive hans vinkel. For det kan ikke passe, at det skal gå helt galt, før der sker noget (hvilket det har gjort nogle gange i Kolding, sidst i december).

Men håber det snart ændre sig.

Anmeld

4. april 2011

Lise

Jeg har altid vippet vognen, så baby ikke får hovedet nedad. Dvs. jeg skubber den ind og trækker den ud -> det er altid mig der går ind sidst og ud først.

Anmeld

4. april 2011

eElak

Bagenden ud først... Det andet er slet ikke muligt, og må da være dybt besværligt hvis man forsøger... 

Anmeld

4. april 2011

kamtok

Sallisørøver skriver:

altså skubber den ind hvor jeg står på fortovet og sukker ned i vognenog skubber ind... når jeg skal ud trækker jeg ud.. så mig ud først derefter barnevogn/klapvogn...

Me too  Troede at alle gjorde det sådan..

Anmeld

4. april 2011

Bom

Kofoed33 skriver:

Kommer vel an på hvilken vej sidepladsen vender og om det er klapvogn eller barnevogn.

Haha tænkte jeg også, for hvis du trækker en barnevogn ud af en bus f.eks, vil barnet jo tippe forover..

Anmeld

4. april 2011

Kamulla

kamtok skriver:

Me too  Troede at alle gjorde det sådan..

haha shit der er dårligt stavet af mig.. det gik lidt stærkt da jeg knoklede med en dansk stil... haha.. flovt.. men ja troede også alle gjorde det... da Noah var i barnevogn var han altid spændt fast.. også i klapvognen da han var lille... nu er han ikke mere han er så stor og vi bruger den kun hvis det er en lang tur... så der er mulighed for han kan hvile benene og sove hvis vi kommer sent hjem... desuden ville Noah helst kigge væk fra mig.. så klapvognsdelen er vendt væk fra mig...

Anmeld

4. april 2011

kamtok

Sallisørøver skriver:

haha shit der er dårligt stavet af mig.. det gik lidt stærkt da jeg knoklede med en dansk stil... haha.. flovt.. men ja troede også alle gjorde det... da Noah var i barnevogn var han altid spændt fast.. også i klapvognen da han var lille... nu er han ikke mere han er så stor og vi bruger den kun hvis det er en lang tur... så der er mulighed for han kan hvile benene og sove hvis vi kommer sent hjem... desuden ville Noah helst kigge væk fra mig.. så klapvognsdelen er vendt væk fra mig...

Man må gerne stave som en brækket arm engang imellem - jeg forstod jo, hvad du skrev  God arbejdslyst med stilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.