Hvordan går du ud af bussen med barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Steph_Laurits

Lavede lige en grim tegning, den er så lavet med henblik på at barnet i klapvognen kigger samme vej som dig

Sådan ville jeg gøre! Men igen, kun hvis kalechen er oppe mod mig så barnet IKKE kan se på mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Kommer vel an på hvilken vej sidepladsen vender og om det er klapvogn eller barnevogn.

Nemlig hun kigger på mig

Anmeld

4. april 2011

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Ja eller barnevognen'Og jeg kigger selvfølgelig godt efter cyklister inden vi går ud

Okay, så er jeg med

Anmeld

4. april 2011

skønneunger

jeg skubber vognen ind altså så jeg selv går ind sidst, og jeg trækker den ud altså så jeg også er ude først. jeg kører med bussen hver dag og vil sige måske 95% gør som jeg gør, og de resterende gør det lige omvendt, men nøøøj jeg får dårlige nerver når jeg ser det

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Nemlig hun kigger på mig

Men tror nu stadig jeg ville trækker, for i Kolding er mange buschefførene mega dårlige til, at sænke busserne, hvilket kan gøre det svært at bedømme, hvor langt ned der er. Så heller trække og barnet så "falder ned" over mig. Hvis du forstår.

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Men tror nu stadig jeg ville trækker, for i Kolding er mange buschefførene mega dårlige til, at sænke busserne, hvilket kan gøre det svært at bedømme, hvor langt ned der er. Så heller trække og barnet så "falder ned" over mig. Hvis du forstår.

Jeg kan tydeligt høre (og mærke) når bussen bliver sænket..Det er en høj hvinende lyd, så jeg er ikke i tvivl Desuden kan jeg nemt mærke da det er hele den ene ende der bliver sænket

Så det kan jeg ikke helt forstå at du kan være i tvivl om..Men måske er busserne i Randers bare gamle og larmende når de sænker

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Jeg kan tydeligt høre (og mærke) når bussen bliver sænket..Det er en høj hvinende lyd, så jeg er ikke i tvivl Desuden kan jeg nemt mærke da det er hele den ene ende der bliver sænket

Så det kan jeg ikke helt forstå at du kan være i tvivl om..Men måske er busserne i Randers bare gamle og larmende når de sænker

Jeg er ikke itvivl om at de IKKE gør det.

Anmeld

4. april 2011

N&J

Jeg vipper/skubber når vi skal ind og går baglæns ud så det er mig der går først ud, tror en gang jeg kom til at prøve den anden måde, den gør jeg da aldrig igen... 

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Kofoed33 skriver:

Jeg er ikke itvivl om at de IKKE gør det.

Jeg oplever at de gør det hver gang Troede sådan set at det var en selvfølge, men vi er nok bare heldige med chauffører der gør deres arbejde.

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Jeg oplever at de gør det hver gang Troede sådan set at det var en selvfølge, men vi er nok bare heldige med chauffører der gør deres arbejde.

Jamen buschefførene i Kolding er de værste i DK. I dag kørte en krafteedermame lige ud foran en lastbil som måtte lave en nødopbremsning. Altså den var 50 meter fra et fuldt stop, hvor busser så køre ind foran cirka 20 meter fra stoppet, så thanks god for, at lastbilenchefføren var hurtig og allerede have bremset lidt ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.