Hvordan går du ud af bussen med barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.326 visninger
51 svar
0 synes godt om
4. april 2011

cecilie1984

Ja som overskriften lyder hvordan går i ud af bussen med barnevognen eller klapvognen?

Skubber i den ud eller trækker i den ud?

Min mand er buschauffør og derfor kom vi lige til at snakke om det.

Han siger de fleste trækker den ud heldigvis.

Han har flere gange set børn falde ud af vognen eller cyklister cykler ind i barnevognen fordi mødrene skubber den ud og derfor ikke orintere sig inden de stiger ud.

Så vi kom til at snakke om hvad folk egentlig gør.

Hvad gør du????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

LinLin

Nu har jeg aldrig kørt med bus med barnevogn - kun klapvogn... Når jeg selv skulle ind/ud trak jeg (styr først ind og først ud) - når der var en hjælper var det styr først ind og sidst ud

Anmeld

4. april 2011

Kay

cecilie1984 skriver:

Ja som overskriften lyder hvordan går i ud af bussen med barnevognen eller klapvognen?

Han har flere gange set børn falde ud af vognen eller cyklister cykler ind i barnevognen fordi mødrene skubber den ud og derfor ikke orintere sig inden de stiger ud.

Hvad gør du????

nu går jeg ik sådan med barnevogn... men da jeg arbejdede med handicappede børn, i kørestol, tog vi tit bussen... og der "trak" jeg dem altid ud... kunne lige se for mig at man skubbede ud og så ik fik ordentlig fat eller noget og den så bare tipper forover... eller ja en cykkel for fuld smadder...

Anmeld

4. april 2011

twinny

nu har jeg ingen børn endnu. Men når de kommer vil jeg helt sikkert trække den ud.. Det mest fornuftelig at gøre.. Har aldrig set nogen skubbe den ud....

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Jeg blev rådet til at trække den ind og skubbe den ud. Så barnet aldrig vælter fremad Det sagde en chauffør til mig..

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

cecilie1984 skriver:

Hvad gør du????

Jeg trækker den ALTID ud. Det siger sig selv. Tænk hvis vi sad ned i en tandlæge stolen og den vippede den anden vej 

Anmeld

4. april 2011

CiSo

Jeg skubber den ind og trækker den ud.. Det syntes jeg det er det letteste.

Anmeld

4. april 2011

L.J.L

Altid trække den ud udover det er det mest sikre er det også det nemmeste!

Anmeld

4. april 2011

Kamulla

altså skubber den ind hvor jeg står på fortovet og sukker ned i vognenog skubber ind... når jeg skal ud trækker jeg ud.. så mig ud først derefter barnevogn/klapvogn...

Anmeld

4. april 2011

L.J.L

Laulund87 skriver:

Jeg blev rådet til at trække den ind og skubbe den ud. Så barnet aldrig vælter fremad Det sagde en chauffør til mig..

Øh du mener vel omvendt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.