Ville du have indleveret telefonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Frøken J.

DLM skriver:

Jeg har prøvet mange gange at finde tabte mobiler og punge. har arbejdet i tivoli i Aalborg og i biocity Aalborg. der indlevere jeg altid. kunne aldrig drømme om at lade dem ligge, hvis nu nogle der ikke kunne holde sig til at indlevere fik fat i dem. kunne aldrig finde på at stjæle fra folk, og fatter ikke dem der kan få sig selv til det. godt du fik din mobil igen.

Fornuftigt synspunkt  Men jeg er også bare virkelig glad for, at den fandt hjem igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Ej en spade!! Ja, undskyld når det er din kammerat, men altså Men det er NETOP pga. sådanne typer man skal indlevere :/

det var de samme tanker jeg havde da han fortalte det. det mest min kærestes kamerart men også min lidt jo. men giver dig ret lige på det punkt.

Anmeld

5. april 2011

Lunae

Jeg ville klart indlevere den, men først ville jeg nok forsøge mig med at kontakte de forskellige numre i telefonbogen! Jeg har faktisk aldeig fundet en mobil, men har tit fundet punge! Jeg forsøger altid at finde oplysninger på personen og så selv kontakte dem! Forleden fandt jeg en taske i bussen - der var intet id, så gav den til chafføren!

Til ts - dejligt med reele mennesker og at din telefon er hos sin rette ejermand

Lige en lille heldig historie! Mine venner og jeg var i byen for noget tid siden! Min kammerat tager Bussen tidligere end os andre! Da vi andre skal hjem, finder vi en mobil i bussen og det er så min kammerats - nogle gange har man lov at være heldig

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Jeg ville klart indlevere den, men først ville jeg nok forsøge mig med at kontakte de forskellige numre i telefonbogen! Jeg har faktisk aldeig fundet en mobil, men har tit fundet punge! Jeg forsøger altid at finde oplysninger på personen og så selv kontakte dem! Forleden fandt jeg en taske i bussen - der var intet id, så gav den til chafføren!

Til ts - dejligt med reele mennesker og at din telefon er hos sin rette ejermand

Lige en lille heldig historie! Mine venner og jeg var i byen for noget tid siden! Min kammerat tager Bussen tidligere end os andre! Da vi andre skal hjem, finder vi en mobil i bussen og det er så min kammerats - nogle gange har man lov at være heldig

Det er også en god idé! Bare så vedkommende har muligheden for at finde den igen, for man ved jo aldrig hvem der kunne finde på at stjæle!

Men haha, det var dælme da et heldigt sammentræf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.