Sidder her og syder og tænker på, om det bare er mig der ser sådan logisk på det, eller hvad?
Efter forelæsningen i dag glemte jeg min telefon. Jeg har så brugt eftermiddagen på at lede uden held og hente nyt Simkort i Telia. Nu finder jeg så ud af, at der er en fyr der fandt den. Kontakte ham, og hvad siger han? Han var godt nok en af de sidste i auditoriet, men der var ikke lige nogen af dem han stod med, der havde mistet telefonen, så han havde bare ladet den ligge og gået hjem.
WHAT?! Altså måske er det bare mig, men hvis jeg havde fundet en glemt telefon, havde jeg aldrig bare ladet den ligge dér til frit skue, fordi enhver jo kan stjæle den! Jeg havde afleveret den til forelæseren, som stod der endnu, eller til studieadministrationen. Så der var mulighed for at finde telefonen!
Jeg var inde i auditoriet og lede efter ham her var gået, og da var den væk. Og ikke indleveret. Så nu ved jeg ikke, hvor den er, om nogen har stjålet den, eller indleveret den andet steds. Men er bare arrig.
Min telefon er ikke hans ansvar, det er jeg klar over, men man kan da lige være flink at gøre en lille gestus for den ikke bliver stjålet når man ved, hvor ked af det man selv ville blive over at miste den.
Hvad havde i gjort? Bare tænkt: "Whatever, ikke mit problem" og ladet den ligge? Eller havde i indleveret den?
Anmeld