Ville du have indleveret telefonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Frøken J.

Sophie26 skriver:

Jeg mistede engang min mobil i byen i en kæmpe brandert og havde opgivet alt om at se den igen.

Så en dag ca en uge efter var der en fyr der ringede hjem til de gamle (han havde fundet deres nummer på min mobil) og sagde han havde fundet den og jeg kunne komme og hente den

Da jeg kom derhen ville jeg gi ham 100 kr som tak dem ville han sgu ik engang ha

Hold da op det kalder jeg service

Ja, det er ski service! Var også ved at udlodde en dusør på et par bifbilletter, men det blev aldrig nødvendigt. Men man bliver nemlig bare så glad, når ens ejendele vender hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Frøken J.

Frk.S skriver:

Jeg havde indleveret den - for jeg ved jo ikke om den næste der kommer forbi er lige så reel som mig.

Min kæreste så engang en pige glemme mobilen i toget. Han troede bare hun gik på toilet, men da han så at hun var stået af toget, kunne han ikke nå at få fat i hende. Han tog så mobilen med hjem, og vi ringede til et nummer der hed "mor."

På den måde fik hun sin mobil igen, og hun var da rigtig glad!

Vi har også både fået afleveret en pung og en taske med bl.a. bærbar i tilbage til rette vedkommende (sidstnævnte krævede dog lidt mere "detektivarbejde" for at finde frem til ejeren )

Det er nemlig dét, der er problemet. Hvem ved om den næste der ser den har liiidt for lange fingre? Uha!

Men hvor er det fedt, at i gør så meget for at finde folk. Men det er altid det værd, når man ser folks glæde!

Anmeld

4. april 2011

twinboys

Secrets skriver:

Så er det ikke bare mig! Den er vendt hjem igen, se lidt længere oppe. GUDSKELOV for jeg betaler af på den

ååhh det er jeg glad for at høre

Anmeld

4. april 2011

Frøken J.

twinboys skriver:

ååhh det er jeg glad for at høre

Også mig. Mistet mobil + graviditetshormoner + i forvejen dårlig dag = Ikke god kombi! 

Anmeld

4. april 2011

Frk.S

Secrets skriver:

Det er nemlig dét, der er problemet. Hvem ved om den næste der ser den har liiidt for lange fingre? Uha!

Men hvor er det fedt, at i gør så meget for at finde folk. Men det er altid det værd, når man ser folks glæde!

Ja, da vi fandt tasken var der ikke noget ID eller noget i. Så vi måtte starte computeren op. Jeg havde det egentlig rigtig dårligt med at gå ind og kigge i hans pc, men det var jo den eneste måde vi havde chance for at finde ham. Her fandt vi så hans navn, men kunne ikke finde hans nummer nogle steder.

Jeg fandt ham så heldigvis på facebook, og et billede der passede med et på computeren bekræftede at det måtte være ham. Så jeg skrev en besked til ham der. Han blev rigtig glad.

Godt du fik din mobil igen!

Anmeld

4. april 2011

twinboys

Secrets skriver:

Også mig. Mistet mobil + graviditetshormoner + i forvejen dårlig dag = Ikke god kombi! 

Anmeld

4. april 2011

Sphynxlover

Secrets skriver:

Ja, det er ski service! Var også ved at udlodde en dusør på et par bifbilletter, men det blev aldrig nødvendigt. Men man bliver nemlig bare så glad, når ens ejendele vender hjem!

Anmeld

4. april 2011

lauras*mor*

godt du fik den tilbage...

Jeg har faktisk 2 gange fundet en tlf til karneval... vel og mærke fra den samme ejermand.. haha... Jeg ringede til den der stod oplistet som mor i tlf bogen, og da jeg fik adressen af hende afleverede jeg den i postkassen... vi havde snakket lidt og hun ville egentlig selv ha hentet den, men pga nogle ting blev det omvendt.. Men hun havde jo så min adresse, og et par dage efter lå der 100 kr i min postkasse som tak fordi jeg leverede den tilbage...

Anden gang jeg fandt den ringede jeg så til det der lignede hans kæreste, og og afleverede den selv til ham... jeg ville ikke ydmyge ham overfor hans mor nu når det var anden gang han havde tabt den.. Moren fortalte så også at det var absolut noget hun regnede med skete hvert år, og var også sket mange gange før til karneval.. hehe..

Man indlevere sådan noget.. Tænk hvis det var en selv.. Men først ringer jeg altid til "mor", "far" eller andre jeg tænker er tæt på personen..

en anden historie: Jeg har min tlf til reperation og da jeg på min lånetlf går på facebook er den allerede logget ind på en andens profil.. Jeg kunne i princippet lave en masse lort på facebook, men jeg valgte at logge ham ud og skrive en besked fra min egen facebook til ham, og kunne så se han manglede nogle numre, ogg sagde at jeg havde nogle af hans, så han kunne da få dem hvis det var... Derefter slettede jeg dem da han sagde han ikke skulle bruge dem..

Jeg fandt også engang et studiekort ude på uni, og der skrev jeg også til ham på facebook. han blev rigtig glad, og han fik det tilbage nogle dage senere. :-)

Man får sådan en dejlig følelse indeni.. Så du kan roligt glemme din mobil når jeg er i rummet, så skal du i hvertfald nok få den igen.. hurtigst muligt...

Anmeld

4. april 2011

Leneur

Secrets skriver:

Det tror jeg også lige jeg ville gøre som det allerførste, altså lige se om der var en kontaktperson på telefonen at kontakte.

Men den er heldigvis vendt hjem nu! Den var blevet indleveret i kantinen til sidst, og så ringede de til min kæreste, fordi de kunne se der var 6 ubesvarede opkald fra det nummer (Vi havde prøvet at ringe til den for at høre om nogen tog den)..

Så EN eller anden har indleveret den, heldigvis, men ikke den første der fandt den

Dejligt at høre. ...

Anmeld

4. april 2011

twinny

havde indleveret den.... godt du fik den hjem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.