Madplan - er ret stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2008

Anne

agnieszka skriver:

mums så ved jeg hvsd jeg skal på lørdag "Lørdag:
Flæskesteg med kartofler og rødkål".hvad kl skal jeg komme?

nej helt ærlig sådan mad plan er slet ikke noget for mig..

Det var heller ikke noget for mig, og har aldrig været det!

Men nu gør jeg et forsøg 60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

A.

Anne skriver:

Det var heller ikke noget for mig, og har aldrig været det!

Men nu gør jeg et forsøg 60.png

altså det er en go ide men for det første forstår ikke at man ikke skal ikke spise det man har lyst til men det som står på listen og på det andet så spiser jeg næsten aldrig aftensmad

Anmeld

21. oktober 2008

A.

Anne skriver:

Uha jeg føler mig bare så moden nu 60.png

Måden min mormor har lært min mor og mig det på er:

Stil ovnen på 200 grader. Gnid stegen godt med groft salt. Læg den med benene op i 20 min. Vend stegen og lad dem ligge med sværet op i 1½ time alt efter hvor stor den er. Jeg putter altid laurbærblade på og ved stegen, da jeg elsker den smag.

Sovsen laver jeg af det fedt, der er løbet fra stegen, creme Finé eller fløde, kartoffelvand, kulør og salt/peber og så en ordentlig omgang mazena jævning 60.png

Meget nemt. men det med de sprøde svær, det er kun held, der afgør det hos os 60.png

KH
Anne

det fordi i vender den om derfor sprøde svær er kun held..

Anmeld

21. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

er ikke hjemme lørdag... lige til at starte med tænkte jeg også åhh nej..men de sidste 4 mdr har jeg døjet med kvalme fordi jeg ikke fik nok at spise, så tænker lidt at det måske vil hjælpe og så at jeg ikke lever af pasta..fordi jeg ikke aner hva jeg skal lave....

det er jeg heller ikke...skal mødes med nogen tøser

Anmeld

21. oktober 2008

Miamaja

PiaR skriver:

Super sejt, der kunne jeg godt lære lidt... jeg er så dårlig til at handle til længere af gange, her handler min mand hver dag efter arbejde... 60.png

Knus Pia som så slet ikke tør regne på hvad vi kunne spare 60.png

sadan er det osse hos os... det er besvaerligt men jeg planlaegger mad meget efter hvad jeg faar lyst til lige i sdiste ojeblik.

Anmeld

22. oktober 2008

Anne

agnieszka skriver:

altså det er en go ide men for det første forstår ikke at man ikke skal ikke spise det man har lyst til men det som står på listen og på det andet så spiser jeg næsten aldrig aftensmad

Hi hi sådan har jeg også haft det med at ville spise det jeg havde lyst til... Jeg var ved at brække mig ved tanken om madplaner, fordi jeg er styret af min madlyst. Men pludselig er det gået op for mig, at jeg kan spare mange penge og TID ved det, og så er det faktisk pludselig ret smart, forid ejg kan se en idé i det. Og jeg er da sikker på, at det er tilladt at bytte lidt rundt på dagene, hvis man lyster. Det gør jeg i hvert fald, men nu har jeg jo ogås været i gang i hele TO dage, så jeg ved hvad jeg snakker om 76.gif

KH
Anne

Anmeld

22. oktober 2008

Mette+Mathias

agnieszka skriver:

Husk nu bare lige at der står jo kun ting på listen som du selv har valgt *S*

Og desuden, når man VED at man skal have frikkadeller i morgen, jamen så FÅR man lyst til det.

Anmeld

22. oktober 2008

Anne

Mette+Mathias skriver:

Husk nu bare lige at der står jo kun ting på listen som du selv har valgt *S*

Og desuden, når man VED at man skal have frikkadeller i morgen, jamen så FÅR man lyst til det.

Mette jeg FÅR aldrig lyst til deller. 60.png Jeg synes, de er klamme. Jeg ved ikke, hvorfor, men det er på linje med lever. Yikes. Det samme har jeg med lasagne. Der er et eller andet ved hakket kød, jeg ikke rigtig tænder på.
Men ellers har du fuldstændig ret... Det er jo mad, man selv skal kunne lide, og ikke bare ngoet smart som fårehoveder eller fyldte hjerter :p

KH
Anne - der dog elsker kødsovs 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.