Madplan - er ret stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.477 visninger
37 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Anne

Hej venner
Juhu for første gang i mit liv har jeg lavet en madplan og aftensmad til en hel uge kunne jeg handle ind for 500 kr i Netto. Jeg er forundret og håber det kan være ngoet, jeg kan vænne mig til at gøre...
Det hele er jo så meget lettere...

KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

twinboys

Anne skriver:

Hej venner
Juhu for første gang i mit liv har jeg lavet en madplan og aftensmad til en hel uge kunne jeg handle ind for 500 kr i Netto. Jeg er forundret og håber det kan være ngoet, jeg kan vænne mig til at gøre...

KH
Anne

Ja det hele er meget lettere, når man har en madplan og man køber ikke en masse andet man ikke har brug for,...

Majbritt

Anmeld

21. oktober 2008

Skovurt

Anne skriver:

Hej venner

KH
Anne

Godt gået - det er sgu så rart når man oplever at kunne gøre hverdagen lidt nemmere for sig selv 45.png

Jeg laver sådan løsligt madplaner herhjemme, og det er meget vekslende hvor godt det går - så jeg er ikke just den bedste, men tilgengæld er jeg god til at få handlet ordenligt ind (billigt og mindst muligt spild) - så det er da en start 45.png

Men jeg håber da du har fundet fidusen, så du kan hænge i 76.gif

Anette

Anmeld

21. oktober 2008

Mathilde

Ja det gør det hele meget lettere. Jeg er også næsten lige begyndt på det og planlægger fra mandag til fredag. Vi kan handle ind for ml. 200 og 250kr. Men så skal der jo så også købes ind til weekenden....

Kram fra Mathilde

Anmeld

21. oktober 2008

Astrid P

Anne skriver:

Hej venner

KH
Anne

WOW, må man se madplanen?

Og 500 kr, er det så inkl. alt, eller er det kun aftensmad?

KH Astrid - inspireret...

Anmeld

21. oktober 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Hej venner

KH
Anne

JUBII søde Anne, så har du forhåbelig også fundet ud af det Ja det gør det hele meget nemmere, så det er da dejligt for jer... 60.png

Anmeld

21. oktober 2008

Anne

Astrid P skriver:

WOW, må man se madplanen?

Og 500 kr, er det så inkl. alt, eller er det kun aftensmad?

KH Astrid - inspireret...

Juhu endelig en, der vil have mit råd om mad 76.gif Det er aldrig sket før 60.png

Jeg har handlet ind til aftensmad til og med søndag og til madpakken til Rasmus, frugt og grønt, som der nok skal spædes op med i løbet af ugen. Men here goes:

Tirsdag: .Kold kartoffelsalat med lækre krydderpølser
Onsdag: Tarteletter med høns i asparges og med cherry tomater
Torsdag: Hjemmelavet pizza
Fredag+ Lørdag: Kalkunbryst fyldt med mozzeralla, basilikum og tomater med ris.
Søndag: Sour and Sweet gryde med svinekød og ris

WHUPIIIII!!!

Anmeld

21. oktober 2008

lonemus

Vildt!! vi kan altså ikke klare os for 500.-kr om ugen, 4 mennesker!
Jeg handler i fakta for ca. 700 kr om ugen, men så skal der lige fyldes op med mælk og frugt og andre småting. Så vi bruger ca. 1000.- kr om ugen inkl. køkkenruller, vitaminpiller mv.

Og vi spiser kun varm mad ca. hver 2. dag!!

Lone

Anmeld

21. oktober 2008

Anne

Lonemus, jeg er vildt overrasket. Jeg har indtil nu haft et forbrug på mad og husholdning på mere end 6000 pr md. Vi er to voksne og et barn. Vi spiser aftensmad og morgenmad hjemme. Rasmus får så madpakker med, men jeg er også overrasket over, at jeg har kunnet gøre det så billigt.
Naturligvis er ALT til hele ugen ikke købt. Men hvis bare jeg kan have et budget på 4000 om måneden, så er det jo en besparelse på mere end 2000. Så er det hurtigt råd til mere Gucci 76.gif

Anmeld

21. oktober 2008

fam.4xc

lonemus skriver:

Vildt!! vi kan altså ikke klare os for 500.-kr om ugen, 4 mennesker!
Jeg handler i fakta for ca. 700 kr om ugen, men så skal der lige fyldes op med mælk og frugt og andre småting. Så vi bruger ca. 1000.- kr om ugen inkl. køkkenruller, vitaminpiller mv.

Og vi spiser kun varm mad ca. hver 2. dag!!

Lone

vi handler også for min 800 kr i netto om ugen og så kommer de ting der ik kan købes i netto og det er uden vitamin piller og køkken rulle men godt nok mere end kun til aftensmad og frokost... men der skal jo stadig suppl. i løbet af ugen med frisk frugt, mælk osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.