Vores datter blev døbt!!! Den skønneste dag + billeder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

misslea

Anke skriver:

Hjertelig tillykke med dåben! Det ser ud til, i har haft en rigtig dejlig dag - og rørende - dag.

Og hvor er kjolen bare fin!

Ja for søren da

Og tusind tak.... syntes også selv, at kjolen blev HELT perfekt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mor til prinsessen :-)

misslea skriver:

1000 TAK

Er også rigtig glad for, at hun havde det HELT fint med 70 mennesker omkring hende... der alle gerne ville dikke-dikke, sige hej og holde hende....  Havde på forhånd været lidt bekymret!! Men vores selskabs-papegøje HYGGEDE sig... FEDT!!!

Ja det er også sådan jeg lidt har det, skal holde dåb på søndag der kommer der 35 mennesker.... Så er meget spændt på hvordan hun tager det fordi som du siger så vil alle dikke dikke

Anmeld

5. april 2011

misspippi

Man kan da ikke andet end blive glad på jeres vegne, når man får sådan en fortælling og ser de dejlige billeder

Stort tillykke med lille Wilma

Anmeld

5. april 2011

misslea

misspippi skriver:

Man kan da ikke andet end blive glad på jeres vegne, når man får sådan en fortælling og ser de dejlige billeder

Stort tillykke med lille Wilma

TUSIND TUSIND tak!!!

Ja - der var simpelthen også bare SÅ meget lykke og glæde og den dag.... det var virkelig stort at få døbt sin lille guldklump!!! Havde slet ikke forestillet mig, at det ville være SÅ rørende for MIG, som ellers ikke har så let til tårre, hvad sådan noget angår.. hihi!!!

Anmeld

5. april 2011

misspippi

misslea skriver:

TUSIND TUSIND tak!!!

Ja - der var simpelthen også bare SÅ meget lykke og glæde og den dag.... det var virkelig stort at få døbt sin lille guldklump!!! Havde slet ikke forestillet mig, at det ville være SÅ rørende for MIG, som ellers ikke har så let til tårre, hvad sådan noget angår.. hihi!!!

Det er da bare skønt det rører dig så dybt

Jeg selv er ligedan... jeg stortudede da vores den første blev døbt og kunne næsten ikke stoppe igen. He he. Så jeg kan sagtens følge dig.

Det er en stor dag og man bliver så overvældet over alle gæsterne og gaverne og al den glæde og kærlighed der er i luften

Det er da bare skønt

Anmeld

5. april 2011

misslea

misspippi skriver:

Det er da bare skønt det rører dig så dybt

Jeg selv er ligedan... jeg stortudede da vores den første blev døbt og kunne næsten ikke stoppe igen. He he. Så jeg kan sagtens følge dig.

Det er en stor dag og man bliver så overvældet over alle gæsterne og gaverne og al den glæde og kærlighed der er i luften

Det er da bare skønt

Ja nemlig - LIGE præcis

Anmeld

5. april 2011

Leonora

Hej søde Lea.Hvor ser det bare skønt, og dejligt at i havde en go dag...hvor er lille pigen fin i kjolen :-).....knus fra mig

Anmeld

5. april 2011

Loa

misslea skriver:

JA IKK?????

Temaet var sommerfugle og Holly's  Det er Wilma nemlig heeeeelt vild med (læs: mor kan ikke stå for begge dele)!!!! Så derfor skulle hun selvfølgelig have en Holly's kage.. hihi!!

Ha ha og så længe de er så små, og ikke rigtig har nogen mening, så er det jo selvfølgelig mors mening der gælder.....

Og vi ved jo også hvad der er bedst for dem

Anmeld

5. april 2011

misslea

Leonora skriver:

Hej søde Lea.Hvor ser det bare skønt, og dejligt at i havde en go dag...hvor er lille pigen fin i kjolen :-).....knus fra mig

Jaaaaaaah er hun ikke bare fin i den??? Den var altså bare helt PERFEKT louise.... og ALLE roste den virkelig!!! Du har sørme gjort et godt stykke arbejde... heheh!!

Fra Lea

Anmeld

5. april 2011

misslea

Loa skriver:

Ha ha og så længe de er så små, og ikke rigtig har nogen mening, så er det jo selvfølgelig mors mening der gælder.....

Og vi ved jo også hvad der er bedst for dem

hehehhe.... liiiiiige præcis!!! Og det er bare med at udnytte det så længe, det varer!!! For lige pludselig har de kære unger jo en helt KLAR mening om, hvad de gerne vil ha' på!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.