Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Det lyder bare som en fantastisk dag!!!! Sad her og kluklo lidt.... med tårer i øjnene...over det du skriver om digtet Flot flot kjole du fik lavet til hende! Og din er jeg da også helt vild med!!! Stort tillykke med dåben!
Det lyder bare som en fantastisk dag!!!!
Sad her og kluklo lidt.... med tårer i øjnene...over det du skriver om digtet
Flot flot kjole du fik lavet til hende! Og din er jeg da også helt vild med!!!
Stort tillykke med dåben!
hihi... ja, det var helt skørt med det digt!!
Men følelserne blev lige pludselig så store og overvældende for os begge to!!! Men jeg er så glad for, at jeg trods alt fik det læst højt - det betød meget for mig!!!
Og tusind tak....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt I havde en skøn dag Er helt vild med den lilla
borddækning og pyntningOg var var hun fin i sin søde kjol
Og du i din
hvor er du bare GUDE SMUK..
Og skønne Wilma har altså bare de SMUKKESTE øjne Ihh altså en heldig pige hun er med så mange gæster der ville deltage i hendes første store dag )
Hvor ser det bare gennemtænkt og lækkert ud det hele - og ikke mindst alle de fine gaver hun har fået sig
Alt i alt kan i vidst kun være tilfredse - og jeg kan jo så kun være tilfredse med at kunne få lov at "deltage" her på baby og på faceb. så jeg rigtig kan sidde og følge med
quar20 skriver: hvor er du bare GUDE SMUK.. Og skønne Wilma har altså bare de SMUKKESTE øjne Ihh altså en heldig pige hun er med så mange gæster der ville deltage i hendes første store dag ) Hvor ser det bare gennemtænkt og lækkert ud det hele - og ikke mindst alle de fine gaver hun har fået sig Alt i alt kan i vidst kun være tilfredse - og jeg kan jo så kun være tilfredse med at kunne få lov at "deltage" her på baby og på faceb. så jeg rigtig kan sidde og følge med
Iiihhh altså søde...... - Jeg blir ALTID helt glad i låget over dine skønne indlæg!!!! Du er bare altid SÅ positiv og glad på andres vegne.... det er fandme FEDT!!!!
TUSIND TUSIND tak..... du er søøøøøøøøød
Håber du har fået sovet lidt ovenpå sådan en hård nat søde...
lisbeth2910 skriver: Vildt, smukt, dejligt og tillykke
Vildt, smukt, dejligt og tillykke
Mange 1000 tak!!! Det var lige præcis de ord, jeg selv ville bruge til at beskrive den dag
Det lyder som en skøn skøn dag TILLYKKE!!
Ja en dåb kan virkelig give én våde øjne...de datter ser ud til at være helt upåvirket af al festivitasen
Hvor ser det dog rigtig hyggeligt ud. Ser ud til at I havde en fantastisk dag
misslea skriver: Iiihhh altså søde...... - Jeg blir ALTID helt glad i låget over dine skønne indlæg!!!! Du er bare altid SÅ positiv og glad på andres vegne.... det er fandme FEDT!!!! TUSIND TUSIND tak..... du er søøøøøøøøød Håber du har fået sovet lidt ovenpå sådan en hård nat søde...
hvor er du sød )
Jamen har da fået sovet en lille time så nu er jeg frisk
Sallisørøver skriver: hvor ser det ud til at have været en hyggelig dag... Tillykke med dåben og hvor er du køn
hvor ser det ud til at have været en hyggelig dag... Tillykke med dåben og hvor er du køn
mange 1000 tak - det var den BEDSTE dag!!!!
og iihhh tak... det var sødt sagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128