misslea skriver:
God formiddag derude....!!!
ENDELIG kom dagen, hvor vores dejlig lille Wilma (som jo slet ikke er så lille mere) blev døbt!!!
Vi har glædet os helt UFATTELLIG meget til den dag, og forberedelserne havde været igang MEGET længe!!! 75 dejlige mennesker havde vi inviteret til at dele denne MEGA store dag sammen med os!!!
Wilma blev døbt i Holmens kirke d. 2. april!!! Vi havde den herligste præst (Anna), som gjorde dåben af Wilma til en sjov og berigende oplevelse. Wilma er åbenbart HELT PJATTET med salme og orgel-musik, for hun stod på min søster skød og rokkede hver gang, der var optakt til musiske festligheder.. hihi!!!
Vi havde valgt min søster som Gudmor, og derudover var to af mine veninder faddere samt begge Martins brødre!!!
Wilma tog det hele i stiv arm, og befandt sig strålende som begivenhedens midtpunkt!!
Wilma havde en kjole på, som Louise (Leonora) har syet, og den var hun bare såååå sød i!!! Er så glad for, at vi valgte en hel utraditioel kjole til hende... heheh!!!
Efter kirken tog vi ud på min og Martins gamle folkeskole (en ny og moderne én af slagsen), hvor vi holdte festen! Der var pyntet op til den store guldmedalje.... selvfølgelig med LILLA tema, som Wilma havde valgt (læs: mor er VILD med lilla)!!!
Vi fik lidt snacks, øl og sådavand inden frokosten! Vi havde valgt en buffet med ALT muligt forskelligt, og selvom folk VIRKELLIG gav den gazz med maden, så havde vi VIIIIILDT meget mad i overskud... jøsses!!!! Den står på rester i en uge tror jeg...!!
Ej.. altså - det var simpelthen den bedste fest! Jeg var SÅ rørt hele dagen....! Jeg var slet ikke forberedt på, at det ville være SÅ følelsesladet at få sin datter døbt....!!! Jeg har skrevet et lille digt til Wilma, dengang hun var HELT lille, og det ville jeg gerne læse op for vores gæster! Da jeg havde læst det første afsnit, brød jeg fuldstændig sammen.... TOTAL tude-marie!! Så jeg bad Martin om at læse det højt for mig! Han kom lige nøjagtig gennem den første linie inden han brød ud i stor gråd!! HAHA.. det var til stor morskab for alle vores gæster 
Jeg tog mig sammen og læste resten af digtet op, men det var våde øjne og snøft gennem hele seancen... hihi!!!
Wilma var bare FOR sej hele dagen. HUn gik på omgang konstant, og det var minimalt, hvor meget hun sad hos os! MEN hun er altså en RIGTIG selskabsabe, og hun grinede og gjorde sig til foran gud og hver mand!!! 
Nårh... men vi skulle jo også åbne de tusindvis af gaver, som folk havde med til vores prinsesse.... og HOLD DA OP....!!!! Det var fuldstændig SINDSYGT så mange gaver og PENGE hun fik.... her et lille udpluk af det, jeg lige kan huske:
Georg Jensen spare-elefanten, den store Piet Hein flagstang, Junior dyne, Katvig junior sengetøj, ugle puder, Georg Jensen Margorit armbånd, 2 andre børnearmbånd, sækkestol, wheely bug, Halfdans ABC, 1000 forskellige bøger, Duplo i LANGE baner, Hummel smækbukser, en MASSE tøj, Bobles, Søs Fengers vuggeviser, Adidas sko, en sort tre-hjulet Winther cykel og cykelhjelm, en putte-kasse,2 gavekort til Fields, plusen masse gavekort til andre lækre børneforretninger, stofbleer med navn på, Royal Copenhagen/musel-malet børne servise og Danske bank aktier for 5000 kr!!! PLUS 13.000 kr!!!!
Jeg er fuldstændig overvældet over alle de gaver.... hun er godt nok en heldig lille kartoffel!!!!
Efter vi havde pakket gaver op, fik vi DEEEEEEEEEEEEJLIG kage, som Michelle (Polkaprik) leverede!!! NØØØØØØØØØJ den var mega mega mega lækker, og den fik sååå meget ros!!! NAM-NAM!!!
Dagen sluttede ca. kl. 19, hvor de sidste gæster så småt gik!
Her følger lidt billeder af den FANTASTISKE dag!!!
Undskylder på forhånd hvis det hele er llidt rodet at læse... men jeg er stadig helt rundt på gulvet... heheh!
Ej hvor lyder det altså dejligt. Og stort tillykke!!!!!!!!! Jeg har selv været til barnedåb i Holmens Kirke. Kæmpe oplevelse at få sit barn døbt netop der, hva??? Hvor er det fedt!!