Vores datter blev døbt!!! Den skønneste dag + billeder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

misslea

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hahaha  Man må godt drille lidt 

Nemlig... især når det er kærligt ment

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

misslea skriver:

Nemlig... især når det er kærligt ment

Præcis 

Anmeld

27. april 2011

Chamomile

Stort tillykke med dåben, og sikke en lille skønhed hun er.

Anmeld

28. april 2011

Maja_4000

Hvor lyder det dejligt - Og hvor er hun SKØN ! 

Jeg sad lige og tænkte .. Jeres bordløbere .. Hvor har I fundet dem / hvad er de lavet af ? :b

Og man kan da godt nok ikke se , at du "lige" har været gravid !  Jeg er slet ikke misundelig :p

Anmeld

28. april 2011

misslea

Maja_4000 skriver:

Hvor lyder det dejligt - Og hvor er hun SKØN ! 

Jeg sad lige og tænkte .. Jeres bordløbere .. Hvor har I fundet dem / hvad er de lavet af ? :b

Og man kan da godt nok ikke se , at du "lige" har været gravid !  Jeg er slet ikke misundelig :p

Hejsa....

Tusind tak

jamen jeg købte faktisk bordløberne på nettet - de var ret billige! Vi gav 50 kr. for 25 meter! De er lavet af sådan noget blødt kraftigt pair faktisk..... super smart!!! Nærmest sådan lidt stofagtigt!!! Jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvad siden hed, men jeg googlede bare bordløber tror jeg nok!

Iihhh tak - hvor er du sød

Jeg var jo så heldig, kun at tage knap 8 kg på da jeg var gravid, og de forsvandt 3 dage efter fødslen! Jeg har så taget et par kg på de sidste par måneder, meeeen der skal jo også hygges lidt når nu man er på barsel

Anmeld

28. april 2011

Maja_4000

misslea skriver:

Hejsa....

Tusind tak

jamen jeg købte faktisk bordløberne på nettet - de var ret billige! Vi gav 50 kr. for 25 meter! De er lavet af sådan noget blødt kraftigt pair faktisk..... super smart!!! Nærmest sådan lidt stofagtigt!!! Jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvad siden hed, men jeg googlede bare bordløber tror jeg nok!

Iihhh tak - hvor er du sød

Jeg var jo så heldig, kun at tage knap 8 kg på da jeg var gravid, og de forsvandt 3 dage efter fødslen! Jeg har så taget et par kg på de sidste par måneder, meeeen der skal jo også hygges lidt når nu man er på barsel

Nårh , okay .. Må prøve at google lidt så :p

Det er simpelthen så snyd , at nogle har det sådan ! 

Anmeld

28. april 2011

misslea

Maja_4000 skriver:

Nårh , okay .. Må prøve at google lidt så :p

Det er simpelthen så snyd , at nogle har det sådan ! 

Ja prøv engang!!!!

Heheh.... ja, jeg havde frygtet at blive KÆMPE stor, men det slap jeg for! Underligt nok, for jeg "sparede" ikke på noget under min graviditet! PLUS... jeg lå ned i stive 3 uger for at holde på Wilma, da jeg var meget tæt på at gå i fødsel i uge 33!!! Så jeg tænkte bare... shit, nu ligger jeg her og ÆDER og kan ikke andet... hvordan skal det ikke ende... hahah!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.