Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
katja26 skriver: Tak for svar
Tak for svar
Eiii har da virkeligt en hjerne på tomgang i dag..der skulle ikke stå ctrl...men celktDoh! Sussie altså
Hehe!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er da skønt... stort tillykke....
katja26 skriver: Ja så vi på den igen Dion er 3 mdr og 1 uge idag og jeg fandt igår ud af at jeg gravid igen jeg fik kejsersnit med Dion er det så iorden og få en mere allerede kan arret springe op når maven vokser ???
Ja så vi på den igen
Dion er 3 mdr og 1 uge idag og jeg fandt igår ud af at jeg gravid igen jeg fik kejsersnit med Dion er det så iorden og få en mere allerede kan arret springe op når maven vokser ???
ved ikke noget om det, ville bare sige tillykke... i får da noget at se til med 2 små børn
Ved ikke noget om det med aret, desværre.
Men ville ikke kigge forbi uden at sige STORT tillykke
STORT tillykke med, at du er gravid igen
Det bliver hårdt arbejde med så tæt på hinanden. Har 17 mdr. imellem mine
Mor til prinsessen :-) skriver: ved ikke noget om det, ville bare sige tillykke... i får da noget at se til med 2 små børn
ja og vi har 2 store drenge osse på 6 og 9 år ham på 9 har ADHD i svær grad så der lidt at se til men det skal nok gå det hele
katja26 skriver: ja og vi har 2 store drenge osse på 6 og 9 år ham på 9 har ADHD i svær grad så der lidt at se til men det skal nok gå det hele
Det er godt med liv i gaderne som man siger..... Når man får børn kan man undrer sig over hvad man fik tiden til at gå med før man fik børn hehe....men igen tillykke :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128